A Zara üzlet marketingstratégiája és online PR megoldásai

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács Réka
További közreműködők: Békési Gábor György
Kulcsszavak:21. század
kereskedelem
marketing
marketing terv
marketingeszközök
online értékesítés
ruhaipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55362
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban bemutatom a Zara üzletet, kiemelve azokat a fontos tényezőket, amelyek a szakmámmal kapcsolatosak. Bemutattam a marketing fogalmát, azon belül a marketingmodelleket. BCG mátrixban ábrazoltam az üzlet termékeit, valamint végeztem STEEP és SWOT-elemzést. Részletesen ismertettem a Zara üzleti modelljét, amiben kifejtettem az üzlet termékstratégiáját, elérhetőségét és értékesítését, piaci kommunikációját és a fogyasztókkal való kapcsolatát. Végeztem egy átfogó piackutatást, amiben választ kaptam kutatási kérdéseimre. A dolgozatom végén készítettem egy összefoglalót, amiben felvázolom következtetéseim levonását és javaslattételeimet.