Front Office tevékenységek elemzése az Opera Garden Hotel & Apartmentsban

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gerencsér Anna Nóra
Other Authors: Oláh Péter Károly
Kulcsszavak:21. század
problémamegoldás
szállodaipar
turisztika
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55368
Description
Abstract:Kutatásom során a Front Office felépítését és a hozzá kapcsolódó tevékenységeket gyűjtöttem össze és elemeztem ki. Ismertettem a Front Office területén felmerülő vendég panaszokat. Szakmai gyakorlati helyemen tapasztalt vendég panaszokat és ennek kezelései módjait, megoldását. Ezek közé sorolom a reggeliztető helyiség szűkössége okozta kellemetlenséget, a vendég kommunikáció, panasz kezelési formáit. A választott témám részletes bemutatásához, elemzéséhez fontosnak tartottam a következő szakmai területek megismerését melyik egy szálloda sikeréhez elengedhetetlenek. Ezek a megfelelő marketing kommunikáció, a vendég elégedettség, élménybiztosítás, maga a földszinti munkaterület működése és szerepe egy szálloda életében, a panaszkezelés és annak megfelelő megoldási módszerei, technológiai fejlődés a turizmus területén, a turizmus és szállodaipar népszerűsitése a Z generációnál, illetve a fenntartható turizmus lehetőségei. Az elemzésem fő kérdései: mi tesz sikeressé egy szállodát, milyen módszerekkel lehet a sikert elérni, miért fontos a minőségi kommunikáció a Front Office területén, milyen technológiával fejleszthető a Front Office, milyen lehetőségekkel lehet az élmény szerzést ösztönözni?