Front Office tevékenységek elemzése az Opera Garden Hotel & Apartmentsban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gerencsér Anna Nóra
További közreműködők: Oláh Péter Károly
Kulcsszavak:21. század
problémamegoldás
szállodaipar
turisztika
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55368

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg55368
005 20240715100908.0
008 240715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gerencsér Anna Nóra 
245 1 0 |a Front Office tevékenységek elemzése az Opera Garden Hotel & Apartmentsban  |c Gerencsér Anna Nóra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Kutatásom során a Front Office felépítését és a hozzá kapcsolódó tevékenységeket gyűjtöttem össze és elemeztem ki. Ismertettem a Front Office területén felmerülő vendég panaszokat. Szakmai gyakorlati helyemen tapasztalt vendég panaszokat és ennek kezelései módjait, megoldását. Ezek közé sorolom a reggeliztető helyiség szűkössége okozta kellemetlenséget, a vendég kommunikáció, panasz kezelési formáit. A választott témám részletes bemutatásához, elemzéséhez fontosnak tartottam a következő szakmai területek megismerését melyik egy szálloda sikeréhez elengedhetetlenek. Ezek a megfelelő marketing kommunikáció, a vendég elégedettség, élménybiztosítás, maga a földszinti munkaterület működése és szerepe egy szálloda életében, a panaszkezelés és annak megfelelő megoldási módszerei, technológiai fejlődés a turizmus területén, a turizmus és szállodaipar népszerűsitése a Z generációnál, illetve a fenntartható turizmus lehetőségei. Az elemzésem fő kérdései: mi tesz sikeressé egy szállodát, milyen módszerekkel lehet a sikert elérni, miért fontos a minőségi kommunikáció a Front Office területén, milyen technológiával fejleszthető a Front Office, milyen lehetőségekkel lehet az élmény szerzést ösztönözni? 
695 |a 21. század 
695 |a problémamegoldás 
695 |a szállodaipar 
695 |a turisztika 
695 |a Z generáció 
700 1 |a Oláh Péter Károly  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55368/1/Gerencs%C3%A9r-Anna_N%C3%B3ra-PROJEKTMUNKA-1%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55368/2/Gerencs%C3%A9r%20Anna%20N%C3%B3ra_konzulens_Ol%C3%A1h%20P%C3%A9ter%20K%C3%A1roly.pdf  |z Dokumentum-elérés