Front Office tevékenységek elemzése az Opera Garden Hotel & Apartmentsban
Elmentve itt :
Szerző: | Gerencsér Anna Nóra |
---|---|
További közreműködők: | Oláh Péter Károly |
Kulcsszavak: | 21. század problémamegoldás szállodaipar turisztika Z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55368 |
Hasonló tételek
Az Opera Garden Hotel & Apartments piaci pozíciójának elemzése
: Pázmándy Eszter
: Pázmándy Eszter
Boutique hotel sales strategies, with particular reference to Opera Garden Hotel & Apartments
: Helik Nóra
: Helik Nóra
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
Front Office tevékenységek elemzése az Emerald Hotel & Suites szállodában
: Somogyi Lilla
: Somogyi Lilla
Front Office tevékenységek a szálláshelyeken
: Kohutovics Bence
: Kohutovics Bence
Front Office tevékenységek elemzése a Hunguest Hotels Sun Resort-ban
: Bagjos Attila Zsolt
: Bagjos Attila Zsolt
A turisták utazási szokásaik országosan majd egyre közelítve az Opera Garden & Apartment felé
: Rácz Barbara
: Rácz Barbara
Kommunikációs helyzetek és front office tevékenységek a Museum Hotel Budapestben
: Lukács Luca
: Lukács Luca
Front Office tevékenységek bemutatása a Solaris hotelben
: Gyengési Viktória
: Gyengési Viktória
A K+K Hotel Opera rendezvény-tevékenységének komplex elemzése
: Baukó Attila
: Baukó Attila
Front Office tevékenység működése, szerepe, bemutatása a Hilton Garden Inn Budapest City Center szállodában
: Lakatos Petra
: Lakatos Petra
Front Office tevékenységek összehasonlítása éves és szezonális szállodák esetében
: Török Tamás
: Török Tamás
A Front Office tevékenységek elemzése a Mamaison Residence Izabella keretein belül
: Molnár Petra
: Molnár Petra
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
Az opera, mint speciális kommunikáció
: Roszkos Loránd
: Roszkos Loránd
A Mindennapi Front Office Tevékenységek Bemutatása Az Open Reception Koncepción Keresztül
: Frech Hajnalka Angéla
: Frech Hajnalka Angéla
A Hilton szállodák hűségprogramja, valamint felépítése és a Budapesti Hilton Garden Inn rendszere, Front Office tevékenységei
: Rácz Rebeka
: Rácz Rebeka
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában
: Szabó Edina
: Szabó Edina
A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
A D8 Hotel Budapest front office részlegének átfogó elemzése
: Szauer Johanna
: Szauer Johanna
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili
: Balázs Lili
Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
: Holicza Hanna
: Holicza Hanna
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
Front Office innovációk az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül
: Vincze Dorina
: Vincze Dorina
A Hotel Piroska Front Office rendszerének bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek elemzése
: Kis Klaudia
: Kis Klaudia
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória
: Lajos Viktória
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza
: Surányi Liza
A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése
: Kertész Dzsenifer Natália
: Kertész Dzsenifer Natália
Front Desk tevékenységek általános bemutatása – a felmerülő vendégpanaszok elemzése
: Huang Jian Jimmy
: Huang Jian Jimmy
The impact of the integration of artificial intelligence at hotel front office on guest satisfaction
: Holdosi Alíz
: Holdosi Alíz
Hasonló tételek
-
Az Opera Garden Hotel & Apartments piaci pozíciójának elemzése
: Pázmándy Eszter -
Boutique hotel sales strategies, with particular reference to Opera Garden Hotel & Apartments
: Helik Nóra -
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter -
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca -
Front Office tevékenységek elemzése az Emerald Hotel & Suites szállodában
: Somogyi Lilla