A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Molnár Dániel |
---|---|
További közreműködők: | Oláh Péter Károly |
Kulcsszavak: | Accor Hotels fluktuáció gépesítés interjúk mesterséges intelligencia szállodák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55387 |
Hasonló tételek
Az Ibis Styles Budapest City
: Monoki Tímea
: Monoki Tímea
Az ibis Styles Budapest Airport szálloda bemutatása és működése
: Halász Tünde
: Halász Tünde
A szállodai Front Office tevékenység szerepének és fontosságának bemutatása az Ibis Styles Budapest City szállodán keresztül
: Rotár Bianka
: Rotár Bianka
Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása)
: Jakucska Nikoletta Csilla
: Jakucska Nikoletta Csilla
A Front Office tevékenységének elemzése az Ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Erczbrucker Viktória
: Erczbrucker Viktória
A housekeeping kapcsolattartása és kommunikációs helyzetek az Ibis Styles Budapest City példáján keresztül
: Takács Kornél
: Takács Kornél
Arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában
: Csekő Tamara
: Csekő Tamara
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin
: Anga Evelin
Housekeeping tevékenység elemzése az Ibis Styles Budapest Centeren keresztül
: Karáth Anna
: Karáth Anna
Az Ibis Styles Budapest Airport szállodai kommunikációjának vizsgálata
: Pataky András Ferenc
: Pataky András Ferenc
A housekeeping bemutatása az ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Faragó Virág Alexa
: Faragó Virág Alexa
A kommunikáció jelentősége a Hilton Budapest City szálloda Front Desk részlegének példáján keresztül
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
Front Office tevékenység működése, szerepe, bemutatása a Hilton Garden Inn Budapest City Center szállodában
: Lakatos Petra
: Lakatos Petra
Szállodai nyitás üzemeltetési lépéseinek bemutatása az ibis Styles Budapest Airport-on keresztül bemutatva
: Juhász Eszter Zsófia
: Juhász Eszter Zsófia
A Hilton Budapest City Front Office üzemeltetésének átfogó bemutatása
: Kiss-Simon Klaudia
: Kiss-Simon Klaudia
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória
: Lajos Viktória
A Front Office működése a Boscolo Budapest Hotelben
: Bódizs Ágnes
: Bódizs Ágnes
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
Az egyediség megjelenése és jelentősége a szállodaiparban az ibis Styles brand példáján keresztül
: Vezekényi Franciska
: Vezekényi Franciska
Front Office működése és kommunikáció
: Majoros Gábor Gergő
: Majoros Gábor Gergő
Mercure Budapest Korona szálloda bemutatása, és annak Front Office tevékenysége
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
A zöld szállodák jelentősége napjainkban az Ibis Styles Budapest Center példája alapján
: Sziebig Gergely Sándor
: Sziebig Gergely Sándor
A Novotel Budapest Danube Front Office működése, általános elemzése
: Szeremi Alexandra
: Szeremi Alexandra
Az ibis Budapest Aero szálloda szobafoglalási területének bemutatása
: Kohut Kinga
: Kohut Kinga
A kommunikáció szerepe a Mercure Budapest City Center Front Office részlegén
: Ilyés Fanni
: Ilyés Fanni
A kommunikáció szerepe a Front Officeban az Ibis Budapest Heroes Square Hotel példáján keresztül
: Peller Viktória
: Peller Viktória
Stressz és megküzdés mentálhigiénés projektterv az ibis Styles Budapest Airport Hotel Housekeeping részlegén
: Cseh Zsuzsanna
: Cseh Zsuzsanna
Az online kommunikációs eszközök működése az iSTYLE példáján keresztül
: Fülöp Patrik
: Fülöp Patrik
A Front Office elméleti és gyakorlati működése
: Labanc Ágnes Krisztina
: Labanc Ágnes Krisztina
Economy rebranding az Accor-Pannonia Hotels Zrt-nél - A Mercure Budapest Metropol átmárkázása ibis Styles Budapest Centerré
: Gábor Petra Vivien
: Gábor Petra Vivien
Front Office terület működése, felépítése és szerepe a Mercure Korona Hotel példáján keresztül
: Kardos Krisztián
: Kardos Krisztián
A Mercure és Ibis Budapest Castle Hill Szálloda Housekeeping tevékenysége
: Zátrok Renáta Mónika
: Zátrok Renáta Mónika
Kommunikáció a szálloda működtetés és a Front Office között
: Bajic Márió
: Bajic Márió
A Front Office tevékenységének és sajátosságainak bemutatása a Courtyard by Marriott Budapest City Center-ben
: Varga Kristóf
: Varga Kristóf
A Housekeeping részleg elemzése az Accor szállodaláncon belül a Sofitel Budapest Chain Bridge és az Ibis Styles Budapest Liszt Ferenc International Airport példáján keresztül
: Antoni Andrea Alexa
: Antoni Andrea Alexa
A Front Office működése és imázs alakító ereje
: Koller Olívia
: Koller Olívia
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
Az ibis Styles, mint brand pozícionálása és piaci térhódítása a magyar turizmusban
: Almási Teodóra
: Almási Teodóra
A kommunikáció jelentősége a Front Office-ban a Budapest Marriott példáján keresztül
: Harangozó Flóra
: Harangozó Flóra
Hasonló tételek
-
Az Ibis Styles Budapest City
: Monoki Tímea -
Az ibis Styles Budapest Airport szálloda bemutatása és működése
: Halász Tünde -
A szállodai Front Office tevékenység szerepének és fontosságának bemutatása az Ibis Styles Budapest City szállodán keresztül
: Rotár Bianka -
Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása)
: Jakucska Nikoletta Csilla -
A Front Office tevékenységének elemzése az Ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Erczbrucker Viktória