Az interior design megjelenése és alkalmazása vendéglátóhelyek online marketingstratégiájában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Imri Szilvia
További közreműködők: Debreceni Dr. János
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:design
étterem
marketing
marketingkommunikáció
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55391

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg55391
005 20240715100930.0
008 240715suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Imri Szilvia 
245 1 3 |a Az interior design megjelenése és alkalmazása vendéglátóhelyek online marketingstratégiájában  |c Imri Szilvia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomat marketing a vendéglátásban témakörben írom. Az interior design megjelenését és alkalmazását vizsgáltam 3 vendéglátóegység marketingstratégiáján keresztül. Kutatásomban a design van fókuszban az éttermek marketingkommunikációjában. Elméleti és gyakorlati példákon keresztül vizsgálva a Salt Budapest, a Solid Budapest és a Teyföl Szentendre helyzetét. Mindhárom vendéglátóegység pozícionálása a szakmában elismert. Kutatási kérdéseim során az iparág jelenét, jövőjét is vizsgáltam az interior design fontossága szempontjából. Illetve az általam vizsgált éttermek magyar hagyományokra alapult koncepciója kiegészül és ötvöződik külföldi konyhakultúrákkal, melyek még jellegzetesebbé teszik a kutatásom. 
695 |a design 
695 |a étterem 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a vendéglátás 
700 1 |a Debreceni Dr. János  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55391/1/Imri%20Szilvia_szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55391/2/Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91%20Imri%20Szilvia.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55391/3/240524_Imri_Szilvia.pdf  |z Dokumentum-elérés