Personal Branding – Személyes márkaépítés és lehetőségei a fiatal diplomások munkaerőpiaci pozícionálásában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Márk Bence
További közreműködők: Sólyomfi Dr. Andrea Hanna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:lehetőségek
márka
márkaépítés
munkaerőpiac
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55400
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban a márka, a személyes márka, illetve az önmarketing és ezekhez kapcsolódóan a személyes márkaépítés lépéseit, történetét, fontosságát, célját és működését, valamint az ezzel össze függő személyes márkaépítést mutatom be. Külön figyelmet szentelek magának a márkának, mint fogalomnak a tisztázására, az üzleti, illetve gyakorlati bemutatására, valamint a különböző márka kategóriák bemutatására is. Ezt követően a személyes márkának, illetve a „jó” személyes márkának a jellemzését, valamint a személyes márkaépítés történetét és folyamatát mutatom be.A szakdolgozatom kutatási célja, hogy megvizsgáljam a friss diplomások, és a közvetlen diplomaszerzés előtt állók, valamint a nemrégiben diplomát szerzett egyének személyes márkaépítéshez való viszonyulását és annak gyakorlatát. Végezetül a már megszerzett, rendelkezésemre álló információk és a kutatásomban részt vett interjúalanyaim segítségével készítettem egy SWOT-analízist a közvetlen diplomaszerzést előtt álló, illetve a közelmúltban diplomát szerzett fiatalokkal a fókuszban.Dolgozatom második részében, a következő kutatási kérdéseimre kerestem a választ:Milyen lépéseket tesznek az egyének a személyes márkájuk munkaerőpiacon történő, minél jobb pozícionálásuk érdekében?Milyen eszközök és platformok állnak rendelkezésre a személyes márkaépítésük során?Hogyan befolyásolja a személyes márkaépítés az álláskeresési és az elhelyezkedési esélyeiket?Bízom abban, hogy a téma feldolgozásával, illetve személyes márkaépítés fontosságának minél szélesebb körű megismerésével és tanulmányozásával, valamint a dolgozatom megírásával olyan tudásra tudok szert tenni, amelyet hasznosítani tudok a jövőben.Véleményem szerint az általam választott téma mélyebb szintű megismerésével és feldolgozásával, illetve a személyes márkaépítés és annak jelentőségével, a munkaerőpiacra történő belépése esetén, valamint a szakdolgozatom megírásával egy teljesen új tudásra tudtam szert tenni, amelynek segítségével a jövőben is folytatni fogom a személyes márkám fejlesztését és törekszem arra, hogy a saját személyes márkámat ezáltal minél magasabb szintre tudjam emelni.