Minden, amit a reklámról tudni lehet és kell

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Farkas Laura
További közreműködők: Sólyomfi Dr. Andrea Hanna
Kulcsszavak:csoportosítás
e-marketing - elektronikus marketing
internetes reklám(ok)
reklámkampányok
trendek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55404

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg55404
005 20240715100943.0
008 240715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Farkas Laura 
245 1 0 |a Minden, amit a reklámról tudni lehet és kell  |c Farkas Laura  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A projektmunkámban a reklámok fogalmát, történetét, kialakulásának szakaszait illetve a különböző fajtáit, megjelenési formáit mutatom be, kitérve azoknak fontosságára. Az aktuális marketing trendeket is ismertetem, az internetes reklámozást és az influencereket, ezeknek fajtáit és jelentőségüket. A dolgozatomban hangsúlyozom a reklámok hatásait a mindennapi életünkre és a befolyásoló erejét is, beszélve a gyerekekről és a felnőttekről egyaránt. Szó esik a gerillamarketingről, ami manapság egy meghatározó reklámozási forma. A szigorú szabályokat is ismertetem, ami a hirdetőkre vonatkozik, valamint a reklámetikai tényezőket is bemutatom, mely főként a vevők védelmét szolgálja, így nagyon fontos, hogy ezeket a cégek betartsák. 
695 |a csoportosítás 
695 |a e-marketing - elektronikus marketing 
695 |a internetes reklám(ok) 
695 |a reklámkampányok 
695 |a trendek 
700 1 |a Sólyomfi Dr. Andrea Hanna  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55404/1/Farkas%20Laura%20PROJEKTMUNKA.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55404/2/Farkas%20Laura_%20KM%20FOSZK%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap.pdf  |z Dokumentum-elérés