A Miskolctapolca Barlangfürdő pozícionálása, a fogyasztói döntések vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gombkötő Eszter
További közreműködők: Dobó Dr. Róbert
Kulcsszavak:7P modell
B2C
fogyasztói magatartás
piacszegmentáció
Vásárlói élmény
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55417

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg55417
005 20240715100955.0
008 240715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gombkötő Eszter 
245 1 2 |a A Miskolctapolca Barlangfürdő pozícionálása, a fogyasztói döntések vizsgálata  |c Gombkötő Eszter  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkám témájaként az STP marketinget és a fogyasztói szokások, döntések változásának vizsgálatát választottam. A témám kiválasztásának legfőbb oka a gyakorlati helyszínem, a Miskolci Fürdők Kft., ezen belül pedig a Miskolctapolca Barlangfürdő volt, ahol betekintést kaptam egy szolgáltatásokat nyújtó vállalat működésébe.A dolgozatom középpontjában a fogyasztói döntéseket, elégedettséget, valamint a döntéseket befolyásoló tényezőket fogom vizsgálni, illetve azt, hogy milyen stratégiai eszközökkel tudna fejlődni a Barlangfürdő.Kutatásom célja, hogy szemléltessem a pozícionálási stratégiákat egy szolgáltatásokat nyújtó vállalaton keresztül, valamint, hogy a fogyasztók döntései mennyire különbözőek és hogy az adott szempontok mennyire befolyásolják a döntéseket. 
695 |a 7P modell 
695 |a B2C 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a piacszegmentáció 
695 |a Vásárlói élmény 
700 1 |a Dobó Dr. Róbert  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55417/1/A%20Miskolctapolca%20Barlangf%C3%BCrd%C5%91%20poz%C3%ADcion%C3%A1l%C3%A1sa%2C%20a%20fogyaszt%C3%B3i%20d%C3%B6nt%C3%A9sek%20vizsg%C3%A1lata.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55417/2/KM%20FOSZK%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20Gombk%C3%B6t%C5%91%20Eszter.pdf  |z Dokumentum-elérés