A pozícionálás fontossága a társasjáték iparágban. Célcsoport kialakítása és a számukra történő kommunikáció előny vagy hátrány?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Orbán András Máté
További közreműködők: Sólyomfi Dr. Andrea Hanna
Kulcsszavak:célcsoport(ok)
marketing
márkázás
piaci szegmentáció
szegmentálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55421
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkám témája egy játékkiskereskedelem reklámtervezési stratégiája, a márka piaci pozícionálása, illetve piaci pozíciójának elemzése. Az általam elemzett iparág a játékkiskereskedelem, melyen belül a cég, illetve a márka identitását, a piacon elfoglalt helyét és a kereskedelemben, a hazai játékpiacon elfoglalt pozícióját elemzem. A társasjátékpiac Magyarországon rendkívül telített, rengeteg díjnyertes társasjáték, illetve egyéb logikai játék kerül forgalomba. A különböző márkák, illetve kiadók nagy energiát fektetnek a pozícionálásba, hogy megkülönböztessék magukat versenytársaiktól. A magyar szereplők átlagosan egyféle célcsoportra koncentrálnak, és próbálják számukra értékesíteni termékeiket (pl. családi, stratégiai-, vagy party-játékok). Dolgozatom célja, hogy a magyar játékpiacot elemezzem a pozícionálás hatékonysága alapján (fontos-e a célcsoport választás, illetve a számukra történő kommunikálás).