A pozícionálás fontossága a társasjáték iparágban. Célcsoport kialakítása és a számukra történő kommunikáció előny vagy hátrány?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Orbán András Máté
További közreműködők: Sólyomfi Dr. Andrea Hanna
Kulcsszavak:célcsoport(ok)
marketing
márkázás
piaci szegmentáció
szegmentálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55421

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg55421
005 20240715100959.0
008 240715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Orbán András Máté 
245 1 2 |a A pozícionálás fontossága a társasjáték iparágban. Célcsoport kialakítása és a számukra történő kommunikáció előny vagy hátrány?  |c Orbán András Máté  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkám témája egy játékkiskereskedelem reklámtervezési stratégiája, a márka piaci pozícionálása, illetve piaci pozíciójának elemzése. Az általam elemzett iparág a játékkiskereskedelem, melyen belül a cég, illetve a márka identitását, a piacon elfoglalt helyét és a kereskedelemben, a hazai játékpiacon elfoglalt pozícióját elemzem. A társasjátékpiac Magyarországon rendkívül telített, rengeteg díjnyertes társasjáték, illetve egyéb logikai játék kerül forgalomba. A különböző márkák, illetve kiadók nagy energiát fektetnek a pozícionálásba, hogy megkülönböztessék magukat versenytársaiktól. A magyar szereplők átlagosan egyféle célcsoportra koncentrálnak, és próbálják számukra értékesíteni termékeiket (pl. családi, stratégiai-, vagy party-játékok). Dolgozatom célja, hogy a magyar játékpiacot elemezzem a pozícionálás hatékonysága alapján (fontos-e a célcsoport választás, illetve a számukra történő kommunikálás). 
695 |a célcsoport(ok) 
695 |a marketing 
695 |a márkázás 
695 |a piaci szegmentáció 
695 |a szegmentálás 
700 1 |a Sólyomfi Dr. Andrea Hanna  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55421/1/Projektmunka-Orb%C3%A1n%20Andr%C3%A1s%20M%C3%A1t%C3%A9-C7PTF8.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55421/2/Orb%C3%A1n%20Andr%C3%A1s%20M%C3%A1t%C3%A9%20KM%20FOSZK%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap.pdf  |z Dokumentum-elérés