A pozícionálás fontossága a társasjáték iparágban. Célcsoport kialakítása és a számukra történő kommunikáció előny vagy hátrány?
Saved in:
Main Author: | Orbán András Máté |
---|---|
Other Authors: | Sólyomfi Dr. Andrea Hanna |
Kulcsszavak: | célcsoport(ok) marketing márkázás piaci szegmentáció szegmentálás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55421 |
Similar Items
Előnyből hátrány, hátrányból előny a sportintegráció, mint a tehetségmenedzsment kihívása
: Faragó Beatrix, et al.
: Faragó Beatrix, et al.
Magyarország Európai Unióhoz csatlakozásának előny-hátrány mérlege
: Bogdán Edina
: Bogdán Edina
Magyarország EU-csatlakozásának gazdasági előny-hátrány mérlege
: Berta Dávid
Published: (2013)
: Berta Dávid
Published: (2013)
Előny, avagy hátrány a három Novotel szálloda jelenléte Budapesten?
: Burus Georgina
: Burus Georgina
Okos Reversi Társasjáték
: Kun Krisztina
: Kun Krisztina
Előny vagy elvárás? Fenntarthatóság helye a marketingben, az FMCG szektorban
: Budai Anett
: Budai Anett
Lassuló globalizáció vagy átmeneti lokalizáció? Tendenciák a PVC iparágban
: Poczik Ágnes
: Poczik Ágnes
Az Il Treno Hálózat piaci pozícionálás
: Székely Katalin
: Székely Katalin
Kisvállalati digitális marketing a pozicionálás aspektusában
: Gyurján-Maczali Jenifer
: Gyurján-Maczali Jenifer
A pozicionálás folyamata, annak hatása a fogyasztókra
: Nagy Dominik Ármin
: Nagy Dominik Ármin
Szolgáltatásmarketing a fitnesz iparágban
: Székely Gerda
: Székely Gerda
Ügyfélszintű megtérülés számítás a telekommunikációs iparágban
: Matiscsák László
: Matiscsák László
Ökológiai lábnyom vizsgálata az autó alkatrész iparágban
: Szilágyi Attila
: Szilágyi Attila
Budapesti Fürdőkultúra imázsa vizsgálata egy adott célcsoport körében
: Márkus Lilla
: Márkus Lilla
Fiatal generációk a szépségtanácsadásban. Új célcsoport az AVON-nál
: Simon Ágnes
: Simon Ágnes
A GémKer-Gémklub Kft. a magyar társasjáték piacon és a vállalat marketing szemléletű bemutatása
: Bánki Laura
: Bánki Laura
A Home Office elősegítő és gátló tényezői az IT iparágban
: Halcsik Anett
: Halcsik Anett
A kis- és középvállalkozások kapcsolatrendszerének feltárása egy választott iparágban
: Kertész Péter
: Kertész Péter
Az IIR Magyarország vállalati marketingstratégiájának elemzése, a célcsoport elégedettség vizsgálatával
: Tóth Barbara
: Tóth Barbara
Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában
: Adamik Ottília
: Adamik Ottília
A gyógyszeripar kockázatainak bemutatása,az iparágban működő két vállalaton keresztül.
: Németh Imola
: Németh Imola
Vevői és szállítói kapcsolatok stratégiai kezelése egy egyedi iparágban - Kométa Zrt.
: Meireles Alexandra Lívia
: Meireles Alexandra Lívia
A Nokia Lumia okostelefon-termékportfólió marketingkommunikációs konstrukciója és eszközei a célcsoport aspektusából
: Balla Dóra
Published: (2014)
: Balla Dóra
Published: (2014)
A roma lakosság mint speciális célcsoport integrációja a munkaerő-piacra (gyöngyösi kistérségben)
: Jelinek Zsófia Ilona
: Jelinek Zsófia Ilona
Társadalmi felelősségvállalás - különösen a környezetvédelem - jelentősége a logisztikai iparágban a Deutsche Post DHL CSR tevékenysége
: Bekes Éva
: Bekes Éva
A METRO Cash & Carry célcsoport menedzsmentje és az I love Pub program lehetőségei
: Kis Dávid Sándor
: Kis Dávid Sándor
Kiskorúak által okozott célcsoport anomáliák torzító hatása a vállalkozások közösségi média marketing stratégiájára
: Micserics Anna Mária
: Micserics Anna Mária
Értékesítést támogató munkafolyamat kialakítása felhőalapú Dynamics CRM rendszerben történő fejlesztéssel
: Milihovszki István
: Milihovszki István
Felelős marketing egy felelőtlen iparágban A dohányipart érintő korlátozások bemutatása a marketingmixen keresztül
: Vincze Boglárka
: Vincze Boglárka
Az indirekt beszerzési politika kialakítása, folyamatábrái és fontossága a multinacionális munkakörnyezetben
: Kancsár Balázs Tamás
: Kancsár Balázs Tamás
Célcsoport elérése az elektronikus ruházati kiskereskedelemben az online marketing eszköztára segítségével az Ille-Olla Kft. példáján
: Hartyáni Lilla Anna
: Hartyáni Lilla Anna
Hűtést igénylő áruk közúton történő fuvarozása
: Takács Máté
: Takács Máté
Elektronikus dokumentumkezelési és kérelembefogadási rendszerek projekt keretében történő kialakítása a Garantiqa Hitelgarancia Zrt.-nél
: Takács Atilla Zsolt
: Takács Atilla Zsolt
A digitalizáció hatása a számvitelben Hátrány vagy lehetőség?
: Jakab Richárd
: Jakab Richárd
Az üzletmenet folytonosságának fontossága a vállalatok életében
: Gönczi Máté Béla
: Gönczi Máté Béla
Apa vagy nem-apa, avagy bizonyítási érdekességek az apaság bírósági úton történő megállapítása iránti perben. ; Summary of Canada Market Study
: Etterné Graczár Andrea
: Etterné Graczár Andrea
Similar Items
-
Előnyből hátrány, hátrányból előny a sportintegráció, mint a tehetségmenedzsment kihívása
: Faragó Beatrix, et al. -
Magyarország Európai Unióhoz csatlakozásának előny-hátrány mérlege
: Bogdán Edina -
Magyarország EU-csatlakozásának gazdasági előny-hátrány mérlege
: Berta Dávid
Published: (2013) -
Előny, avagy hátrány a három Novotel szálloda jelenléte Budapesten?
: Burus Georgina -
Okos Reversi Társasjáték
: Kun Krisztina