A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Baranyi Szimonetta
További közreműködők: Oláh Péter Károly
Kulcsszavak:Front Office
Konfliktusmenedzsment
panaszkezelés
recepció
szállodaipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55426

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg55426
005 20240715101008.0
008 240715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Baranyi Szimonetta 
245 1 2 |a A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése  |c Baranyi Szimonetta  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkámban a Leonardo Hotel Front Office részlegének munkáját részleteztem. Igyekeztem a felhasznált szakirodalmak és a szakmai gyakorlatom során szerzett tapasztalataimat összevetve egy átfogó képet adni a témakörről. Bemutatásra került a szállodaiparban előforduló egyes fogalmak, a vendégelégedettség és a visszajelzések fontossága, törekedtem arra, hogy megfelelően nyomatékosítsam az olvasó számára mennyire is központi részlege egy szállodának a Front Office. Emellett kitértem a konfliktusmenedzsmentre, a lehetséges konfliktus forrásokra egy szállodán belül, illetve ismertettem vendégpanasz kezelési módszereket, és azok megfelelő használatát. Ismertettem a különböző foglalási típusokat, és azok kezelési stratégiáit, melyeket a szállodák alkalmaznak. Végül Primer kutatást végeztem, melynek részletezése a projektmunkám végére került. 
695 |a Front Office 
695 |a Konfliktusmenedzsment 
695 |a panaszkezelés 
695 |a recepció 
695 |a szállodaipar 
700 1 |a Oláh Péter Károly  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55426/1/Leonardo%20Hotel%20Budapest%20Front%20Office%20tev%C3%A9kenys%C3%A9geinek%20elemz%C3%A9se.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55426/2/Baranyi%20Szimonetta_konzulens_Ol%C3%A1h%20P%C3%A9ter%20K%C3%A1roly.pdf  |z Dokumentum-elérés