PARADOX, divatmárka az online térben
Elmentve itt :
| Szerző: | Ruppl Krisztina |
|---|---|
| További közreműködők: | Szeles Dr. Péter |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | public relations, PR, online kommunikáció, divatmarketing, divat |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5543 |
Hasonló tételek
The Korea-Japan Tourism Paradox
: Cho Soomin
: Cho Soomin
The Paradox of Influence Scrutinizing the Soft Power Competition in Africa and the Counterproductive Effects of Western Intervention on African Democracy
: Sam-Kpakra Emmanuel
: Sam-Kpakra Emmanuel
Divatmárka piaci bevezetése - Egy divatmárka létrehozása, annak népszerűsítése és reklámozása-
: Varga Dóra
: Varga Dóra
Generációk az online térben
: Czigler Dorka Rebecca
: Czigler Dorka Rebecca
The family business failure paradox in the retail industry Does succession planning contribute to the preservation of superior performance?
: Gichuki Fredrick Gitahi, et al.
Megjelent: (2024)
: Gichuki Fredrick Gitahi, et al.
Megjelent: (2024)
Az influencer marketing alkalmazása egy divatmárka esetében
: Katona Zsófia
: Katona Zsófia
Új divatmárka piaci bevezetése az internet üzleti alkalmazásával
: Grábits András
: Grábits András
Fogyasztói aktivitás az online térben
: Szakálas Sára Boglárka
: Szakálas Sára Boglárka
Sorozatgyilkosok médiareprezentációja az online térben
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
Nativus divatmárka marketing stratégiai elemzése és üzleti terve
: Sánta Nikolett Cintia
: Sánta Nikolett Cintia
Technológiai trendek bemutatása az s.Oliver divatmárka kereskedelmi működésében
: Almási Gréta
: Almási Gréta
Fogyasztói magatartás vizsgálata az online térben
: Szoboszlai Laura Luca
: Szoboszlai Laura Luca
Csapatépítő rendezvények vizsgálata az online térben
: Forgó Enikő
: Forgó Enikő
Invia.hu működése az online térben
: Egerszegi Iveta
: Egerszegi Iveta
Napjaink pénzügyi visszaélései az online térben
: André Veronika
: André Veronika
Pszichológiai hatások az online térben Befolyásolás és felhasználói élmény
: Novák Fanni
: Novák Fanni
Generációs különbségek az online térben rendezvénymarketing szempontból
: Léránt Adrienn
: Léránt Adrienn
Fejlődés az online térben Az e-kereskedelmi lehetőségek vizsgálata és a kapmachinery.com webshop elemzése
: Kiss Olivér
: Kiss Olivér
Elektronikus partnerkapcsolatok a logisztikában – betekintés egy luxus divatmárka logisztikai folyamataiba
: Sas Fanni Sára
: Sas Fanni Sára
Vállalaton belüli kommunikációt elősegítő megoldások az online térben
: Kovács Gergely
: Kovács Gergely
Trunk Show, mint luxus divatmárka közvetlen értékesítési csatornája, operációs folyamatainak nehézségei
: Jankó Ádám
: Jankó Ádám
Marketing fejlődése az online térben, azon belül az online magazinok fejlődése
: Farkas Réka
: Farkas Réka
Az online rendelések mögötti logisztika és a fogyasztói magatartás az online térben
: Peiker Márk
: Peiker Márk
Aktualitások az online szállásközvetítői térben - A Szállásvadász.hu piaci helyzete
: Molnár Petra
: Molnár Petra
A kis- és középvállalkozások lehetőségei az online térben - Fókuszban az online ruhavásárlási preferenciák
: Egyeki Szabolcs Gergely
: Egyeki Szabolcs Gergely
A hazai divatipar marketingkommunikációs irányainak és sajátosságainak bemutatása három magyar divatmárka példáján keresztül.
: Szakács Noémi
: Szakács Noémi
Az Y és Z generáció álláskeresési szokásai napjainkban az online térben
: Zalka Virág
: Zalka Virág
Az Abonett marketingstratégiájának és kommunikációjának elemzése az online és offline térben
: Lőrincz Bereniké
: Lőrincz Bereniké
Színpszichológia a kiskereskedelmi térben
: Mireider Rebeka
: Mireider Rebeka
Az it.hu brand bevezetése és az online térben való megjelenésének lehetőségei
: Pichner Eszter
: Pichner Eszter
A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
: Németh Flóra
: Németh Flóra
Az online kereskedelem fejlődése és a koronavírus által megváltoztatott kereskedelmi térben betöltött szerepe
: Kárpáti Zsolt
: Kárpáti Zsolt
Az eladáshelyi értékesítésösztönző tevékenységek az offline és online térben a Danone Alpro márkáján szemléltetve
: Kalmár Dalma
: Kalmár Dalma
Vállalati válságkommunikáció és a válságkezelés hatása az online térben a Covid-19 vírussal összefüggésben
: Ecsedi Judit
: Ecsedi Judit
Bankmarketing, a digitális térben Mobilbank és a digitális tér tendenciái
: Nagy Enikő
: Nagy Enikő
Közép-Európa a globális térben nemzetközi konferencia : [absztraktkötet]
Megjelent: (2022)
Megjelent: (2022)
Konferenciák online, és offline térben való megvalósításának előnyei, hátrányai a pandémia okozta helyzetben
: Bottyán Viktória
: Bottyán Viktória
A GVH fogyasztóvédelmi tevékenysége az online térben, különös tekintettel a nagy technológiai óriások elleni eljárásokra
: Rigó Csaba Balázs, et al.
Megjelent: (2025)
: Rigó Csaba Balázs, et al.
Megjelent: (2025)
A demokrácia kihívásai a modern digitális térben
: Molnár Eszter
: Molnár Eszter
A Szilva Galéria marketingstratégiája és az amatőr művészek által készített festmények keresletének megítélése az online térben
: Biró Szilvia
: Biró Szilvia
Hasonló tételek
-
The Korea-Japan Tourism Paradox
: Cho Soomin -
The Paradox of Influence Scrutinizing the Soft Power Competition in Africa and the Counterproductive Effects of Western Intervention on African Democracy
: Sam-Kpakra Emmanuel -
Divatmárka piaci bevezetése - Egy divatmárka létrehozása, annak népszerűsítése és reklámozása-
: Varga Dóra -
Generációk az online térben
: Czigler Dorka Rebecca -
The family business failure paradox in the retail industry Does succession planning contribute to the preservation of superior performance?
: Gichuki Fredrick Gitahi, et al.
Megjelent: (2024)