A megtévesztő reklámozás és az erőszakos értékesítés hatása a fogyasztókra
Saved in:
Main Author: | Banga Vivien |
---|---|
Other Authors: | Dobó Dr. Róbert |
Kulcsszavak: | bizalom értékesítés fogyasztói magatartás marketing reklám |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55430 |
Similar Items
Reklámozás vezetékek nélkül Mobil reklámok elterjedtsége a fogyasztók körében
: Csizmadia Kristóf Pál
Published: (2014)
: Csizmadia Kristóf Pál
Published: (2014)
A televízióban látható erőszakos tartalmak hatása a jövő kor generációjára
: Bódor Virág
: Bódor Virág
Az erőszakos médiatartalmak gyermekekre gyakorolt hatása, a vonatkozó törvényi szabályozás bemutatása
: Szalmási Barnabás
: Szalmási Barnabás
A médiaerőszak-diskurzus. Elméletek és cáfolatok az erőszakos média hatásairól
: Deák Zita
: Deák Zita
A bűntudat alapú reklámozás pszichológiája Nemi szerepek a bűntudatkeltés eszközeként a reklámokban
: Lázár Lilla
: Lázár Lilla
A Facebookon történő reklámozás összehasonlítása 2 korcsoport között
: Tereh Bianka
: Tereh Bianka
A megtévesztő és az összehasonlító reklámok szabályozása az Európai Unióban és Magyarországon
: Prasch Alexandra
: Prasch Alexandra
A Japán reklámozás különbségek a Japán és Magyar reklámozásban
: Szabó Réka
: Szabó Réka
Zöldrefestés, azaz megtévesztő marketing tevékenységek és hatásuk a fiatalok fogyasztói magatartására
: Nagy Péter Domonkos
: Nagy Péter Domonkos
Az államháztartási mérlegről - valós pénzügyi és számviteli kategória vagy csupán megtévesztő fogalom?
: László Zsuzsanna Emőke
: László Zsuzsanna Emőke
IKEA hatása a fogyasztókra
: Csajbók Orsolya
: Csajbók Orsolya
A siker kulcsa a reklám? Online reklámozás egy kezdő vállalkozás szemszögéből
: Major Edina
: Major Edina
A gyógyszerreklámok hatása a fogyasztókra
: Dorgai Gréta
Published: (2013)
: Dorgai Gréta
Published: (2013)
A polckép hatása a fogyasztókra
: Montvai Máté
: Montvai Máté
Reklámok hatása a női fogyasztókra
: Gombos Réka Eszter
: Gombos Réka Eszter
Gyógyszermarketing hatása a magyar fogyasztókra
: Kováts Patrícia
: Kováts Patrícia
Hogyan használják ki a televízió csatornák az internet adta lehetőségeket a reklámozás területén?
: Simon Emese Dóra
Published: (2014)
: Simon Emese Dóra
Published: (2014)
A logók komplexitásának hatása a fogyasztókra
: Kutai Adél
: Kutai Adél
Az influencer marketing hatása a magyar fogyasztókra
: Hidi Laura
: Hidi Laura
Az influencerek hitelessége és ennek hatása a fogyasztókra
: Lakatos Lúcia
: Lakatos Lúcia
A divatmarketing hatása a fogyasztókra Esettanulmány az Esprit és Nanushka divatcégek alapján
: Birta Barbara
: Birta Barbara
A kozmetikai reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Gómez-Carmona Lára
: Gómez-Carmona Lára
A pozicionálás folyamata, annak hatása a fogyasztókra
: Nagy Dominik Ármin
: Nagy Dominik Ármin
Hazai fesztivál-nagyhatalmak hatása a magyar fogyasztókra
: Hatvani Brigitta
: Hatvani Brigitta
Digitális marketing eszközök és a fogyasztókra gyakorolt hatása
: Buzsáki Richárd
: Buzsáki Richárd
Az Influencer Marketing És Annak Hazai Fogyasztókra Gyakorolt Hatása
: Lernyei Lőrinc
: Lernyei Lőrinc
A társadalmi célú reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Pados Marietta
: Pados Marietta
A szponzoráció fogyasztókra mért hatása a labdarúgás területén
: Csörgei Emese
: Csörgei Emese
A Philip Morris temrékek kommunikációjának fogyasztókra gyakorolt hatása
: Kiss Renáta
: Kiss Renáta
A Netflix hatása a magyar piacra és a fogyasztókra
: Keszei Dorottya
: Keszei Dorottya
A vitaminok marketingkommunikációja és a reklámok fogyasztókra gyakorolt hatása
: Szabó Lilla
: Szabó Lilla
A Fővárosi Nagycirkusz és marketingtevékenységének befolyásoló hatása a fogyasztókra
: Hetesi Zsanett
: Hetesi Zsanett
A vállalati felelősségvállalás - a CSR tevékenységek hatása a fogyasztókra
: Gyuró Lili Anna
: Gyuró Lili Anna
Vállalati társadalmi felelősségvállalás hatása a fogyasztókra az IKEA példáján keresztül
: Takács Diána
: Takács Diána
A digitális marketing fogyasztókra gyakorolt hatása a gyorséttermek esetében
: Pákai Barbara Zsófia
: Pákai Barbara Zsófia
Az influencer marketing szerepe és hatása a fogyasztókra a belföldi turizmusban
: Turai Alexandra
: Turai Alexandra
A Wolt brandjének hatása az éttermekre és fogyasztókra a magyar piacon
: Varga Kristóf
: Varga Kristóf
A kereskedelmi média által sugárzott nőkép fogyasztókra gyakorolt hatása
: Tollár Edina
: Tollár Edina
A reklámok fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Bán Georgina
: Bán Georgina
Az etikus marketinggyakorlatok és hatásuk a fogyasztókra
: Solymossy Anna
: Solymossy Anna
Similar Items
-
Reklámozás vezetékek nélkül Mobil reklámok elterjedtsége a fogyasztók körében
: Csizmadia Kristóf Pál
Published: (2014) -
A televízióban látható erőszakos tartalmak hatása a jövő kor generációjára
: Bódor Virág -
Az erőszakos médiatartalmak gyermekekre gyakorolt hatása, a vonatkozó törvényi szabályozás bemutatása
: Szalmási Barnabás -
A médiaerőszak-diskurzus. Elméletek és cáfolatok az erőszakos média hatásairól
: Deák Zita -
A bűntudat alapú reklámozás pszichológiája Nemi szerepek a bűntudatkeltés eszközeként a reklámokban
: Lázár Lilla