Front Office innovációk az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vincze Dorina
További közreműködők: Bártfai Endre
Kulcsszavak:fejlesztés
Front Office
innováció
recepció
szállodaipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55431

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg55431
005 20240715101013.0
008 240715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Vincze Dorina 
245 1 0 |a Front Office innovációk az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül  |c Vincze Dorina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Ebben a kutatásban Kecskemét turizmusát, a kecskeméti szálláshelyeket és a Front Office területét érintő fejlesztéseket szeretném bemutatni. Primer kutatásom során készítettem egy interjút, amelyben az Aqua Hotel Kecskemét szállodaigazgató-helyettes asszony válaszolt az általam feltett kérdésekre. A válaszai alapján közelebb kerülhettem a hotelek világához, illetve betekintést kaphattam az Aqua Hotel Kecskemét működéséről. Ezeket a válaszokat tanulmányoztam és felhasználtam a projektmunkám során.Célom, hogy megértsem és egy teljeskörű képet kapjak a 21.század fejlesztéseiről és azoknak pozitív, illetve negatív hatásairól a Front Office területén, illetve, hogy milyen újítások jelennek meg az elkövetkezendőkben ezeken a területeken. Az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül válaszokat kaphatok a témakörben felmerülő kérdésekre. 
695 |a fejlesztés 
695 |a Front Office 
695 |a innováció 
695 |a recepció 
695 |a szállodaipar 
700 1 |a Bártfai Endre  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55431/1/Projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55431/2/Vincze%20Dorina_Projektmunka_b%C3%ADr%C3%A1lat_B%C3%A1rtfai%20Endre.pdf  |z Dokumentum-elérés