Front Office innovációk az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Vincze Dorina |
---|---|
További közreműködők: | Bártfai Endre |
Kulcsszavak: | fejlesztés Front Office innováció recepció szállodaipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55431 |
Hasonló tételek
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória
: Lajos Viktória
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
A front office rendszer elemzése, bemutatása a Mamaison Hotel Andrássy példáján keresztül
: Dávid Ádám
: Dávid Ádám
Digitális megoldások a Front Office területén
: Vincze Bence
: Vincze Bence
A DHSR Aqua költséggazdálkodása
: Becskő Szabina
: Becskő Szabina
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában
: Szabó Edina
: Szabó Edina
Front Office terület működése, felépítése és szerepe a Mercure Korona Hotel példáján keresztül
: Kardos Krisztián
: Kardos Krisztián
Front Office részleg működésének bemutatása a Grand Hotel Esztergomon keresztül
: Kurucz Brigitta
: Kurucz Brigitta
Vendégkommunikáció jelentősége a Front Office-ban, a Hotel Három Gúnár példáján
: Jámbor Tamás
: Jámbor Tamás
A Covid-19 hatása a Front Office tevékenységekre a martonvásári Ludwig Hotel példáján keresztül
: Markóczi Dóra
: Markóczi Dóra
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
A Corvin Hotel Gyula és az Aqua Hotel Gyula online marketing stratégiájának bemutatása
: Ritók Judit
: Ritók Judit
Front Office tevékenységek elemzése az Emerald Hotel & Suites szállodában
: Somogyi Lilla
: Somogyi Lilla
Front Office tevékenységek elemzése az Opera Garden Hotel & Apartmentsban
: Gerencsér Anna Nóra
: Gerencsér Anna Nóra
Raktározás az Aquarius-Aqua Kft-nél
: Lesták Tamás
: Lesták Tamás
A Front Office tevékenységének bemutatása a Callas House példáján keresztül
: Varró Dóra Eszter
: Varró Dóra Eszter
A Front Office tevékenység elemzése a Kreinbacher Birtok példáján keresztül
: Szücs Enikő
: Szücs Enikő
A Front Office rendszerének összehasonlító elemzése a Danubius Hotel Gellért és a Museum Hotel Budapest szállodák példáján keresztül
: Pintér Márta
: Pintér Márta
A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
The impact of the integration of artificial intelligence at hotel front office on guest satisfaction
: Holdosi Alíz
: Holdosi Alíz
Az Expo Congress Hotel Front Office és Housekeeping kapcsolatának bemutatása
: Csada Nikoletta Alexandra
: Csada Nikoletta Alexandra
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
A Front Office tevékenységei
: Tóth Réka
: Tóth Réka
Szállodai Front Office tevékenység
: Susán Rebeka
: Susán Rebeka
A front office tevékenységei
: Kecskés Regina
: Kecskés Regina
The relaunch of Natur Aqua and its impact on the consumers
: Beke Benjamin
: Beke Benjamin
The contribution of the Front Office department to the success of the hotel operation (The Case of Kempinski Hotel Corvinus Budapest)
: Papp Richard
: Papp Richard
A D8 Hotel Budapest front office részlegének átfogó elemzése
: Szauer Johanna
: Szauer Johanna
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili
: Balázs Lili
Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
: Holicza Hanna
: Holicza Hanna
Kommunikációs helyzetek és front office tevékenységek a Museum Hotel Budapestben
: Lukács Luca
: Lukács Luca
Front Office, belső kommunikáció, illetve vendégpanaszkezelés a Mystery Hotel gyakorlatában
: Zalavári Beáta
: Zalavári Beáta
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
Front Office tevékenységek elemzése a Hunguest Hotels Sun Resort-ban
: Bagjos Attila Zsolt
: Bagjos Attila Zsolt
Hasonló tételek
-
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória -
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter -
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté -
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita -
A front office rendszer elemzése, bemutatása a Mamaison Hotel Andrássy példáján keresztül
: Dávid Ádám