Front Office terület működése, felépítése és szerepe a Mercure Korona Hotel példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Kardos Krisztián |
---|---|
További közreműködők: | Bártfai Endre |
Kulcsszavak: | minősítés pozíciók recepció részlegek és társrészlegek szálloda |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55433 |
Hasonló tételek
A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése
: Kertész Dzsenifer Natália
: Kertész Dzsenifer Natália
Mercure Budapest Korona szálloda bemutatása, és annak Front Office tevékenysége
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin
: Anga Evelin
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
A housekeeping területének és szervezetének bemutatása a Mercure Budapest Korona Hotel példáján keresztül
: Csősz Renáta
: Csősz Renáta
Mercure Hotel Korona kínálatának, WineStone étterem étlapjának elemzése
: Kertész Nikolett
: Kertész Nikolett
Front Office működése és kommunikáció
: Majoros Gábor Gergő
: Majoros Gábor Gergő
Az értékesítésben dolgozók szervezetének felépítése, munkakörök, alkalmazott felszolgálási módok a Mercure Budapest Korona Szállodában
: Karászi Emese
: Karászi Emese
A környezettudatos gazdálkodás bemutatása a Mercure Budapest Korona szálloda példáján keresztül
: Kalmár Kincső
: Kalmár Kincső
A kommunikáció szerepe a Mercure Budapest City Center Front Office részlegén
: Ilyés Fanni
: Ilyés Fanni
A Mercure Korona Hotel Housekeeping részlegének bemutatása és munkaerő-piacának vizsgálata
: Balás Kitti
: Balás Kitti
Protokoll és kommunikációs helyzetek bemutatása a budapesti Mercure Hotel Korona életében
: Ujszászi Petra
: Ujszászi Petra
Front Office innovációk az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül
: Vincze Dorina
: Vincze Dorina
Értékesítési csatornák a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Borka Zsófia Zsuzsanna
: Borka Zsófia Zsuzsanna
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest Korona szállodában
: Láng Daniella
: Láng Daniella
A Front Office felépítése, múltja és jelene a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül
: Neumark Eszter
: Neumark Eszter
A Mercure Budapest Korona hotel minősítése a meglévő osztályba sorolási követelmények alapján
: Gendur Nikolett
: Gendur Nikolett
A 4*-os Mercure Korona szálloda humánerőforrás gazdálkodása
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
Az egészségturizmus fejlesztése a Mercure Budapest Korona szállodában
: Pintér Dorottya Barbara
: Pintér Dorottya Barbara
Értékesítői tevékenységek a Mercure Budapest Korona Hotelen belül
: Kovács Adrienn
: Kovács Adrienn
A Front Office elméleti és gyakorlati működése
: Labanc Ágnes Krisztina
: Labanc Ágnes Krisztina
AZ ACCOR SZÁLLODALÁNC TÖRZSVENDÉG PROGRAMJÁNAK BEMUTATÁSA ÉS VIZSGÁLATA A MERCURE BUDAPEST KORONA PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Molnár Vivien Lilla
: Molnár Vivien Lilla
A housekeeping szerepe a vendégélmény növelésében a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Polyák Adrienn
Megjelent: (2018)
: Polyák Adrienn
Megjelent: (2018)
A PROTOKOLL ÉS A KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK MEGJELENÉSE A BUDAPESTI MERCURE HOTEL KORONA ÉLETÉBEN
: Leitner Nóra
: Leitner Nóra
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória
: Lajos Viktória
A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A Front Office működése és imázs alakító ereje
: Koller Olívia
: Koller Olívia
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
A Front Office működése a Boscolo Budapest Hotelben
: Bódizs Ágnes
: Bódizs Ágnes
A front office rendszer elemzése, bemutatása a Mamaison Hotel Andrássy példáján keresztül
: Dávid Ádám
: Dávid Ádám
Leisure és MICE szegmensek összehasonlítása a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Bödör Vivien
: Bödör Vivien
A Front Office sikerének titka- az információszolgáltatás fontossága- a Mercure Budapest Buda Szállodában
: Boros Gabriella
: Boros Gabriella
A Novotel Budapest Danube Front Office működése, általános elemzése
: Szeremi Alexandra
: Szeremi Alexandra
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában
: Szabó Edina
: Szabó Edina
Munkaszervezés a vendéglátásban a Mercure Budapest Korona Hotelben és Winestone Éttermében
: Szabó Laura
: Szabó Laura
A Mercure Budapest Korona által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Slam Patrik
: Slam Patrik
A Mercure Budapest Korona által ellátott food and beverage tevékenység bemutatása, elemzése
: Kéri Helga
: Kéri Helga
Hasonló tételek
-
A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése
: Kertész Dzsenifer Natália -
Mercure Budapest Korona szálloda bemutatása, és annak Front Office tevékenysége
: Czirókai Zsombor -
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin -
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág -
A housekeeping területének és szervezetének bemutatása a Mercure Budapest Korona Hotel példáján keresztül
: Csősz Renáta