A Front Office és a Housekeeping részleg bemutatása, illetve a kettő közötti kommunikáció elemzése a Danubius Hotel Astoriában
Saved in:
Main Author: | Aliczky Zsófia |
---|---|
Other Authors: | Fábián Tamás |
Kulcsszavak: | Front Office housekeeping kommunikáció recepció szállodai részlegek szállodaipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55450 |
Similar Items
A Housekeeping, a Front Office és az Értékesítési részleg közötti kommunikáció bemutatása a Hotel City Inn szállodán keresztül
: Radnai Kitti
: Radnai Kitti
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában
: Szabó Edina
: Szabó Edina
A Hotel Albaida Nature*** szálloda üzemeltetésének bemutatása, a front office és a housekeeping részleg tevékenységének elemzése
: Stass Orsolya
: Stass Orsolya
A Front Office részleg működésének összehasonlító elemzése a Boscolo Residence, Danubius Hotel Arena, Novotel Budapest Centrum szállodákban
: Kohut Kinga
: Kohut Kinga
Szakmai gyakorlatom Front Office gyakornokként, valamint a Housekeeping és a Front Office részleg együttműködésének bemutatása és vizsgálata a Marriott apartmanszállodájában
: Deli Kíra
: Deli Kíra
Front Office, belső kommunikáció, illetve vendégpanaszkezelés a Mystery Hotel gyakorlatában
: Zalavári Beáta
: Zalavári Beáta
Front Office részleg működésének bemutatása a Grand Hotel Esztergomon keresztül
: Kurucz Brigitta
: Kurucz Brigitta
A front office részleg szerepe a vendégelégedettségben, illetve az ehhez kapcsolódó problémák kezelésében
: Szabó Bettina
: Szabó Bettina
A Front Office részleg és a vendégkör kapcsolata
: Peitli Bálint
: Peitli Bálint
Az Expo Congress Hotel Front Office és Housekeeping kapcsolatának bemutatása
: Csada Nikoletta Alexandra
: Csada Nikoletta Alexandra
A Front Office részleg újításának lehetőségei a Premium Apartmanházban
: Lukács Kristina
: Lukács Kristina
A Housekeeping szállodai részleg bemutatása
: Németh Klaudia
: Németh Klaudia
A housekeeping kapcsolattartása a Danubius Hotel Astoria Szállodában
: Földváriné Schvéger Ágnes Éva
: Földváriné Schvéger Ágnes Éva
A Danubius Hotel Gellért housekeeping részlegének komplex elemzése
: Mészáros Rita
: Mészáros Rita
A Front Office és a Housekeeping kapcsolatának komplex elemzése
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
A szállodai Housekeeping részleg komplex elemzése
: Sátor Szonja
: Sátor Szonja
A Radisson Blu Béke Hotel Housekeeping részleg munkaszervezésének bemutatása, elemzése
: Beöthy Barbara
: Beöthy Barbara
Front Office működése és kommunikáció
: Majoros Gábor Gergő
: Majoros Gábor Gergő
A Housekeeping felépítése és szervezeti egységei a Danubius Hotel Heliában
: Vas Réka
: Vas Réka
Kommunikációs helyzetek és front office tevékenységek a Museum Hotel Budapestben
: Lukács Luca
: Lukács Luca
A Hotel Orchidea Tengelic Thermal & Wellness szálloda üzemeltetése, elemzése, front office és housekeeping tevékenységének elemzése
: Pálmay Zoltán
: Pálmay Zoltán
A FRONT OFFICE RÉSZLEG FELELŐSSÉGE A SZÁLLODA VENDÉGEINEK MEGTARTÁSÁBAN ÉS A VENDÉGELÉGEDETTSÉG ELŐMOZDÍTÁSÁBAN
: Mikóczi Attila
: Mikóczi Attila
A Front Office rendszerének összehasonlító elemzése a Danubius Hotel Gellért és a Museum Hotel Budapest szállodák példáján keresztül
: Pintér Márta
: Pintér Márta
A szállodai housekeeping részleg munkaszervezésének bemutatása és elemzése
: Fejes Felícia
: Fejes Felícia
A szállodai Housekeeping részleg munkaszervezésének és feladatainak bemutatása
: Vendel Ádám István
: Vendel Ádám István
A Front Office részleg bemutatása, valamint a különböző szolgáltatásokat igénybevevő vendégek elemzése a Continental Hotel Budapest****superior-on belül
: Burján Henrietta
: Burján Henrietta
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
Az Aquaworld Resort Budapest Housekeeping részleg hatékonyságának javítása
: Takács Tímea
: Takács Tímea
A Housekeeping részleg működése a Radisson Blu Béke Hotelben
: Gáspár Krisztina
: Gáspár Krisztina
A Housekeeping részleg bemutatása egy budapesti luxusszálloda példáján keresztül
: Kovács Ádám
: Kovács Ádám
Housekeeping részleg bemutatása az Ibis/Mercure Budapest Castle Hillben
: Pál Szilvia
: Pál Szilvia
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
Kommunikációs szituációk elemzése a Front Office tevékenység során
: Fehér Aliz
: Fehér Aliz
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
Kommunikáció a szálloda működtetés és a Front Office között
: Bajic Márió
: Bajic Márió
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
ÜGYFÉLKAPCSOLAT ÉS INTÉZMÉNYI KOMMUNIKÁCIÓ A BGE FRONT OFFICE IRODÁJÁBAN
: Kissné Siklósi Anikó
: Kissné Siklósi Anikó
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
Similar Items
-
A Housekeeping, a Front Office és az Értékesítési részleg közötti kommunikáció bemutatása a Hotel City Inn szállodán keresztül
: Radnai Kitti -
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté -
Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában
: Szabó Edina -
A Hotel Albaida Nature*** szálloda üzemeltetésének bemutatása, a front office és a housekeeping részleg tevékenységének elemzése
: Stass Orsolya -
A Front Office részleg működésének összehasonlító elemzése a Boscolo Residence, Danubius Hotel Arena, Novotel Budapest Centrum szállodákban
: Kohut Kinga