A szállodai Front Office tevékenység szerepének és fontosságának bemutatása az Ibis Styles Budapest City szállodán keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Rotár Bianka
További közreműködők: Fábián Tamás
Kulcsszavak:Accor Hotels
Front Office
recepció
szálloda
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55462
Leíró adatok
Kivonat:Az Ybis Styles Budapest City az Accor szállodalánc tagja, emiatt a dolgozatom első felében a szállodaláncról, annak felépítéséről, eredetéről, az Ibis Styles márka elemzéséről és az Ibis Styles Budapest City Szálloda (ahol a gyakorlati időmet töltöttem) általános bemutatásáról lehet olvasni. A dolgozat későbbi részében részletesen fogok beszámolni a Front Office tevékenységeiről, bemutatva az Ibis City szálloda működését és az ott dolgozó személyzet feladatait. Emellett részletesen elemzem majd a szervezeti, technikai és biztonsági fejlesztéseket, valamint beszámolok a személyzet képzéséről és továbbképzéséről. A Front Office-ról készített SWOT analízis és az Igazgatóval, valamint a Front Office menedzserrel folytatott interjúk segítségével mélyebb betekintést nyerek a szálloda működésébe és irányításába. Végül összegzem a gyakorlat és kutatás során szerzett tapasztalataimat, és megosztom azokat az értékes tanulságokat, amelyeket az interneten talált információk, a szakirodalmak és az egyetemi tanulmányaim során szereztem. Mindezeket a forrásokat és tapasztalatokat összefűzve, a dolgozatom teljes körű és átfogó képet nyújt majd az Accor szállodaláncról és az Ibis Styles Budapest City Szállodáról, valamint a szállodai Front Office szerepéről és fontosságáról.