Marketing eszközök használata a Gyémánt Fürdőben

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Neukumpf Csilla
Other Authors: Kegye Krisztina
Kulcsszavak:gyógyfürdők
gyógyturizmus
marketingeszközök
marketingkommunikáció
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55465
Description
Abstract:Projektmunkámban a Tatabányán található Gyémánt Fürdő működését vizsgáltam:Az ott eltöltött gyakorlat idő során bepillantást nyertem a marketing folyamatok működésébe.Más területen és más formában, a vendéglátási területen és külsős cég foglalkoztatásában, már a 2009-es nyitás óta a Gyémánt Fürdőben dolgozom. Kimondottan a Tatabányai Élményfürdő és Nonprofit Kft. jogelődjéhez a Cseri Strand és Élményfürdő Kft.-hez 2022. június 1.-én kerültem étteremvezetőként. A mai napig ez a munkaterületem. A cég életében 2020 óta fennálló nehézségek miatt a vezetésnek komoly feladatot ad, hogy a megtartani kívánt dolgozókat milyen formában foglalkoztassa egész évben, úgy hogy maga a Gyémánt Fürdő csak az év harmadában tart nyitva.Ez adta az ötletet, hogy saját cégen belül végezzem el a szakmai gyakorlatot, hiszen munkaterületem miatt, a kereskedelmi és marketing területre nem volt rálátásom.Természetesen a projektmunkámat is ere a témakörre építem fel. Dolgozatomban a cégcsoport kereskedelmi és marketing tevékenységeit vizsgálom. A gyakorlati idő alatt ennek megfelelően kaptam a feladatokat is. Az általam készített marketing elemzések hasznosak mind a cég,mind az én szempontomból. Projektmunkám során kérdőíves kutatást is készítettem, amivel leginkább a helyi lakosok igényeit próbáltam felmérni, annak érdekében, hogy a szolgáltatásainkat igényeikhez tudjuk igazítani. Ennek elemzés fontos része lesz a cég jövőjének tervezéséhez, és több kérdésre választ adott.