Marketing eszközök használata a Gyémánt Fürdőben
Saved in:
Main Author: | Neukumpf Csilla |
---|---|
Other Authors: | Kegye Krisztina |
Kulcsszavak: | gyógyfürdők gyógyturizmus marketingeszközök marketingkommunikáció turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55465 |
Similar Items
„Diamonds Are Forever” avagy a gyémánt értéke és befektetési helyzetelemzése hazánkban
: Donáth Petra
: Donáth Petra
A beszerzési folyamat elméleti áttekintése és gyakorlati megvalósulása a Demjéni Termáltó Fürdőben
: Ludvig Bálint
: Ludvig Bálint
Mobil eszközök használata IT szolgáltatásokban
: Szauer Márton Csaba
: Szauer Márton Csaba
Az online marketing eszközök használata a Hotel Botanicoban
: Bacher Viktória
: Bacher Viktória
Content marketing eszközök használata az Ingatlan.com-nál
: Nagy Gergő
: Nagy Gergő
Projektmenedzsment eszközök használata autóipari környezetben
: Panykó Szelina
: Panykó Szelina
IoT eszközök használata az egészségügyben.
: Dudás Gábor
: Dudás Gábor
BI eszközök használata két energiaszolgáltatónál
: Lédermayer András
: Lédermayer András
Online marketing eszközök használata az Accor szállodalánc példáján keresztül
: Nashnoush Nóra
: Nashnoush Nóra
Eszközök használata a coachingban, a használat szempontjai, az eszközök csoportosításai
: Pásztóy Boglárka
: Pásztóy Boglárka
Kiskereskedelmi webshop készítése és online marketing eszközök használata Shopify rendszer segítségével
: Dévényi Anna Ágnes
: Dévényi Anna Ágnes
Értékesítési csatornák és szemlélet a Hamu és Gyémánt lapkiadónál, a nyomtatott sajtó értékesítésének múltja, jelene és jövője
: Bodó Bence
: Bodó Bence
Online marketing eszközök használata és jelentősége a Thon Hotel EU példáján keresztül
: Búza Blanka
: Búza Blanka
Marketingkommunikációs és digitális eszközök használata a filmforgalmazásban napjainkban
: Kovács Petra
: Kovács Petra
Fejlett vizualizációs eszközök használata pénzintézeti kockázati riporting vonatkozásában
: Hajdú Alíz
: Hajdú Alíz
Változást és eredményt generáló eszközök használata a coaching folyamatokban
: Hatala Ágnes
: Hatala Ágnes
B2B és B2C marketing eszközök használata a Senio Kft. számára
: Nagy Gyula
: Nagy Gyula
A XXI. századi kommunikációs eszközök használata a különböző társadalmi csoportokban
: Bujtás Merdzsán
: Bujtás Merdzsán
Marketingkommunikációs eszközök használata a Kemma.hu online hírportálon 2019-2020
: Walczer Patrik Zsolt
: Walczer Patrik Zsolt
Online Marketing eszközök használata Magyarországon a kis és közép vállalatoknál, és azok hatása a versenyképességre
: Rába Patrik
: Rába Patrik
Készpénzkímélő fizetési eszközök használata és hatásuk az utazási iroda likviditására
: Molnár Márta
: Molnár Márta
Az adatvizualizációs eszközök használata nagy méretű adatállományok esetén (térképi megjelenítés)
: Tóth Boglárka
: Tóth Boglárka
Mesterséges intelligencia használata a marketing területén
: Steff Zsuzsanna Luca
: Steff Zsuzsanna Luca
Marketingkommunikációs eszközök használata és jelentősége a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft.-nél
: Gombkötő Ágnes
: Gombkötő Ágnes
Gazdasági Társaság által használt informatikai eszközök használata és azok fejlesztési lehetőségei
: Szederkényi Miklós
: Szederkényi Miklós
Szabadidős- és konferenciaturizmus új jelenségei Alternatív közlekedési eszközök használata a turizmusban (elektromos roller/segway/közlekedési eszközök)
: Várady Balázs
: Várady Balázs
Az idegen nyelv használata a televíziós reklámokban
: Kántor Csilla
: Kántor Csilla
Az online kommunikációs eszközök használata a 2010-es magyarországi választások idején és napjainkban
: Domina Balázs
: Domina Balázs
Politikai marketing eszközök
: Fekete András
: Fekete András
A split tesztek használata a modern vállalkozások marketing tevékenységében
: Birinyi Balázs
: Birinyi Balázs
Az online marketing jelentősége és használata a Posta Biztosítónál
: Salamon Gábor
: Salamon Gábor
A NÖVEKEDÉSI PÁLYÁRA ÁLLÓ MAGYARORSZÁG MONETÁRIS POLITIKÁJA, NEMKONVENCIONÁLIS ESZKÖZÖK HASZNÁLATA ÉS HOZZÁJÁRULÁSA A GAZDASÁGI FELLENDÜLÉSHEZ
: Csősz András
: Csősz András
Édesítőszerek használata a cukrászdákban
: Stan Boglárka
: Stan Boglárka
A páciensek félelelem leküzdésében alkalmazott kommunikációs eszközök használata a fogorvosok és dentálhigiénikusok szakmájában írásban és szóban
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Supermarket rendszer projektalapú használata
: Kő Tamás Péter
: Kő Tamás Péter
Felhőszolgáltatások használata vállalati szinten
: Lipők Benjamin
: Lipők Benjamin
A kisvállalkozások online marketing eszköz használata a web 2.0 korszakában
: Karczub Gyula
: Karczub Gyula
Az okostelefonok használata a mindennapokban
: Kővári Nikolett
: Kővári Nikolett
Mesterséges Intelligencia használata a bankszektorban
: Ambrus Dániel Bendegúz
: Ambrus Dániel Bendegúz
Mesterséges intelligencia használata a számvitelben
: Arató Balázs
: Arató Balázs
Similar Items
-
„Diamonds Are Forever” avagy a gyémánt értéke és befektetési helyzetelemzése hazánkban
: Donáth Petra -
A beszerzési folyamat elméleti áttekintése és gyakorlati megvalósulása a Demjéni Termáltó Fürdőben
: Ludvig Bálint -
Mobil eszközök használata IT szolgáltatásokban
: Szauer Márton Csaba -
Az online marketing eszközök használata a Hotel Botanicoban
: Bacher Viktória -
Content marketing eszközök használata az Ingatlan.com-nál
: Nagy Gergő