Recepció hatása a vendégélményre, valamint annak javítása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pribelszki Dorka Adrienn
További közreműködők: Jakab Gábor
Kulcsszavak:Front Office
interjú
recepció
vendégciklus
vendégélmény
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55478
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkám elkészítése és szakmai gyakorlatom során elsősorban a recepciósok vendégélményre való közvetlen hatását szerettem volna megvizsgálni, jobban megismerni, valamint, hogy ez a jelenség a vendégciklus mely szakaszában a legmeghatározóbb, és hogy hogyan tud a front office hozzájárulni a visszajelzések pozitív irányba való eltolásához. Véleményem szerint ezen információnak ismerete létfontosságú a szállodák esetében, hiszen a legtöbb személyes kontaktus ezen a területen történik így akár egyetlen recepciós meg tudja változtatni egy ott tartózkodó vendég véleményét a szállodáról, történjen ez akár pozitív akár negatív irányba.