Recepció hatása a vendégélményre, valamint annak javítása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pribelszki Dorka Adrienn
További közreműködők: Jakab Gábor
Kulcsszavak:Front Office
interjú
recepció
vendégciklus
vendégélmény
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55478

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg55478
005 20240715101117.0
008 240715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Pribelszki Dorka Adrienn 
245 1 0 |a Recepció hatása a vendégélményre, valamint annak javítása  |c Pribelszki Dorka Adrienn  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkám elkészítése és szakmai gyakorlatom során elsősorban a recepciósok vendégélményre való közvetlen hatását szerettem volna megvizsgálni, jobban megismerni, valamint, hogy ez a jelenség a vendégciklus mely szakaszában a legmeghatározóbb, és hogy hogyan tud a front office hozzájárulni a visszajelzések pozitív irányba való eltolásához. Véleményem szerint ezen információnak ismerete létfontosságú a szállodák esetében, hiszen a legtöbb személyes kontaktus ezen a területen történik így akár egyetlen recepciós meg tudja változtatni egy ott tartózkodó vendég véleményét a szállodáról, történjen ez akár pozitív akár negatív irányba. 
695 |a Front Office 
695 |a interjú 
695 |a recepció 
695 |a vendégciklus 
695 |a vendégélmény 
700 1 |a Jakab Gábor  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55478/1/KVIK%20-%20Tur_FOSZK_Projektmunka_Pribelszki_Dorka_Adrienn.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55478/2/Projektmunka%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%202024_%20Pribelszki%20%20D%C3%B3ra%20Adrienn_konzulens%20Jakab%20G%C3%A1bor.pdf  |z Dokumentum-elérés