A Penny Market vállalati arculatának átfogó értelmezése és elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Melczer Nóra
További közreműködők: Dr. Molnár Dr. Zsolt
Kulcsszavak:fogyasztók
marketing eszközök
Penny
rebranding
vállalati arculat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55479

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg55479
005 20240715101118.0
008 240715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Melczer Nóra 
245 1 2 |a A Penny Market vállalati arculatának átfogó értelmezése és elemzése  |c Melczer Nóra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban azt a célt tűztem ki, hogy megismerem és bemutatom a Penny diszkontlánc vállalati arculatát, és elvégzem elemzését és értelmezését. A Penny a közelmúltban jelentős összeget költött arculatváltására, amely érintette a nevet, az üzletek elrendezését és kínálatát, mindezt a vásárlók visszajelzései és viselkedésük megfigyelése, adatgyűjtés alapján. Igyekeztem betekintést adni a cég által fontosnak tartott és kifelé, valamint a munkavállalók felé is kommunikált értékekbe, az elvárt dolgozói, vezetői magatartásba. Összehasonlítottam továbbá reklámozási gyakorlatukat a versenytársakkal. Mindhárom Magyarországon jelenlévő német diszkontlánc hasonlóképpen gondolkodik, de a vásárlókat némiképp máshogyan igyekeznek magukhoz csalogatni. Ez megjelenik szlogenjeikben, promócióikban, egyre inkább digitális platformokon zajló kommunikációjukban. A szakirodalom segítségével bemutattam, mennyire felel meg a társaság mostani gyakorlata a kommunikáció és marketing több évtizedes szabályainak és hogyan reagált a változó technológiákra, a romló gazdasági környezetre és az ebből fakadó növekvő versenyre. Hogyan lett részint többeket megszólító, részben személyre szabottabban, célzottan reklámozó a marketing tevékenység. A vásárlók nem csak alacsony árakat, vagy jó minőséget szeretnének kapni az üzletekben, hanem olyan helyen szeretnének vásárolni, ahol kulturált körülmények között tehetik ezt meg, barátságosan és előzékenyen fogadják őket, gyors kiszolgálásban részesülnek és olyan termékeket kínálnak nekik, amelyekre valóban szükségük van. Éppen ezért fontos, milyen arculattal rendelkezik egy üzletlánc, mit kommunikál vásárlói felé magáról és kínálatáról, s hogyan képviselik ezeket az értékeket a vásárlókkal közvetlen kapcsolatban álló munkavállalóik. Úgy gondolom, a szakdolgozat elején vállalt feladatomnak sikerült megfelelnem és átfogó képet nyújtani a Penny Market arculatáról. 
695 |a fogyasztók 
695 |a marketing eszközök 
695 |a Penny 
695 |a rebranding 
695 |a vállalati arculat 
700 1 |a Dr. Molnár Dr. Zsolt  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55479/1/melczer_nora_szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55479/2/titkos%C3%ADt%C3%A1si_k%C3%A9relem_MN.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55479/3/Melczer_Nora_KM%20FOSZK.pdf  |z Dokumentum-elérés