Leisure és MICE szegmensek összehasonlítása a Mercure Budapest Korona Hotelben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bödör Vivien
További közreműködők: Jakab Gábor
Kulcsszavak:Accor Hotels
értékesítés
marketing
piaci szegmentáció
szegmentálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55488

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg55488
005 20240715101128.0
008 240715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bödör Vivien 
245 1 0 |a Leisure és MICE szegmensek összehasonlítása a Mercure Budapest Korona Hotelben  |c Bödör Vivien  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szállodaiparban a turizmus két fő csoportja jelenik meg, a szabadidős (leisure) és a hivatás (MICE) turizmus. A legtöbb szálloda minkét szegmensre egyaránt összpontosít, annak érdekében, hogy maximalizálják a foglalásokat és a bevételt.A leisure és MICE szegmens különböző típusú embereket céloz meg, akik eltérő igényeket és elvárásokat támasztanak a szálloda elé. Éppen ezért pénzügyileg is egymástól eltérő összegeket tudnak nyújtani a szálloda javára. Projektmunkámban ezt a két alapvetően fontos szegmenst vetem össze a Mercure Budapest Korona Hotelben. 
695 |a Accor Hotels 
695 |a értékesítés 
695 |a marketing 
695 |a piaci szegmentáció 
695 |a szegmentálás 
700 1 |a Jakab Gábor  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55488/1/B%C3%B6d%C3%B6r_Vivien_Projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55488/2/TITKOSITASI%20KERELEM%20BV.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55488/3/B%C3%B6d%C3%B6r%20Vivien%202024_konzulens%20Jakab%20G%C3%A1bor%20_Projektmunka%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55488/4/B%C3%B6d%C3%B6r%20Vivien%202024_konzulens%20Jakab%20G%C3%A1bor%20_%20k%C3%A9rd%C3%A9sek.pdf  |z Dokumentum-elérés