A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Hozák Réka Viktória |
---|---|
További közreműködők: | Bártfai Endre |
Kulcsszavak: | Accor Hotels Front Office recepció szállodaipar vendégélmény |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55491 |
Hasonló tételek
Vendégfogadás és kommunikáció a Novotel Budapest Centrum Front Office területén
: Tarsoly Katalin
: Tarsoly Katalin
A Hotel Budapest Novotel Centrum SWOT-elemzése
: Riczek Attila
: Riczek Attila
A Front Office részleg működésének összehasonlító elemzése a Boscolo Residence, Danubius Hotel Arena, Novotel Budapest Centrum szállodákban
: Kohut Kinga
: Kohut Kinga
Novotel Budapest Centrum működése
: Nemes Gábor Marcell
: Nemes Gábor Marcell
A Novotel Budapest Danube Front Office működése, általános elemzése
: Szeremi Alexandra
: Szeremi Alexandra
Novotel Budapest Centrum Housekeeping szervezetének bemutatása
: Gyökeres Adrienn Anikó
: Gyökeres Adrienn Anikó
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
A Novotel Budapest Centrum és Novotel Budapest Danube szállodák vendéglátó tevékenységének összehasonlító elemzése a vendégösszetétel és a bevételek tükrében
: Erdős Júlia
: Erdős Júlia
A housekeeping szervezeti felépítésének és tevékenységének bemutatása a Novotel Centrum Budapest szállodán keresztül
: Szlezák Csenge
: Szlezák Csenge
Munkaerőhiány a Novotel Budapest Centrum szállodában a Housekeeping részlegen
: Filep Nóra
: Filep Nóra
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória
: Lajos Viktória
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili
: Balázs Lili
A Front Office tevékenységének elemzése az Ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Erczbrucker Viktória
: Erczbrucker Viktória
A D8 Hotel Budapest front office részlegének átfogó elemzése
: Szauer Johanna
: Szauer Johanna
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
: Holicza Hanna
: Holicza Hanna
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza
: Surányi Liza
A Front Office Tevékenységének Bemutatása és Elemzése
: Örvendi Alexandra
: Örvendi Alexandra
A szállodai értékesítés általános tevékenységei, az egyéni foglalások kezelése a Novotel Budapest Centrum példáján keresztül
: Rauch Viktória
: Rauch Viktória
A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése
: Kertész Dzsenifer Natália
: Kertész Dzsenifer Natália
A vendégélmény szerepe a guest relation részleg alapján a Novotel Budapest Centrum szállodában
: Csécs Szonja Ildikó
: Csécs Szonja Ildikó
A Front Office tevékenysége és a hűségprogram vizsgálata a Novotel Szeged szállodában
: Petrán Klaudia
: Petrán Klaudia
A NOVOTEL CENTRUM ÁLTAL ELLÁTOTT F&B FELADATOK BEMUTATÁSA ÉS ELEMZÉSE
: Faragó Anett
: Faragó Anett
Art'otel Front Office tevékenységének bemutatása
: Makra Petra
: Makra Petra
Front Office tevékenységének elemzése és az Open Reception
: Kiss Klaudia Pálma
: Kiss Klaudia Pálma
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
Front Office tevékenységének vizsgálata a Gotthard Therme Hotel& Conference 4* szállodában
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
A rezervációs részleg működése a Novotel Budapest Centrum szállodában és a szobafoglalási szokások vizsgálata
: Jász Olivér Iván
: Jász Olivér Iván
The contribution of the Front Office department to the success of the hotel operation (The Case of Kempinski Hotel Corvinus Budapest)
: Papp Richard
: Papp Richard
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
Comparison of the workflow in the Front Office department, through the example of a hotel in Budapest and Berlin
: Dégi János
: Dégi János
A Canada Hotel Front Office tevékenységének elemző bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek ismertetése
: Deli Csaba
: Deli Csaba
A Hotel Orchidea Tengelic Thermal & Wellness szálloda üzemeltetése, elemzése, front office és housekeeping tevékenységének elemzése
: Pálmay Zoltán
: Pálmay Zoltán
Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában
: Szabó Edina
: Szabó Edina
A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
A Front Office tevékenységei
: Tóth Réka
: Tóth Réka
Hasonló tételek
-
Vendégfogadás és kommunikáció a Novotel Budapest Centrum Front Office területén
: Tarsoly Katalin -
A Hotel Budapest Novotel Centrum SWOT-elemzése
: Riczek Attila -
A Front Office részleg működésének összehasonlító elemzése a Boscolo Residence, Danubius Hotel Arena, Novotel Budapest Centrum szállodákban
: Kohut Kinga -
Novotel Budapest Centrum működése
: Nemes Gábor Marcell -
A Novotel Budapest Danube Front Office működése, általános elemzése
: Szeremi Alexandra