Acatering International Kft hirdetési és kommunikációs stratégiája
Saved in:
Main Author: | Bóday Kamilla Dóra |
---|---|
Other Authors: | Sarkadi Katalin |
Kulcsszavak: | hirdetések marketingkommunikáció rendezvényszervezés ügyfélkapcsolat vendéglátás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55496 |
Similar Items
Online tartalomfogyasztási szokások és hirdetési trendek
: Czibik Tibor
: Czibik Tibor
A PQS International marketing stratégiája
: Varga Norbert
: Varga Norbert
Az online hirdetési piac fejlődése és jelenkori kihívásai - Hirdetési kampánycélok az autós és telekommunikációs hirdetők esetében
: Czeglédi Alexandra
: Czeglédi Alexandra
Product placement mint hirdetési forma a mozifilmekben
: Zajácz Barbara
: Zajácz Barbara
Újszerű hirdetési formák a közösségi média oldalain
: Greksa Dorina
: Greksa Dorina
A mobil hirdetési piac bemutatása, kihívásai és jövője
: Kokavecz Anna
: Kokavecz Anna
Influencer marketing - egy véleményvezér hatása a hirdetési világra
: Szabadi Alexandra
: Szabadi Alexandra
A Facebook és a Google automatizált hirdetési rendszerének bemutatása
: Gyenes Fanny
: Gyenes Fanny
Táblagépek használati jellemzői és a benne rejlő hirdetési potenciál
: Fazekas Zsófia
Published: (2014)
: Fazekas Zsófia
Published: (2014)
A MOL Nyrt. kommunikációs stratégiája
: Ecker Roland
: Ecker Roland
A Topjoy online kommunikációs stratégiája
: Csatlós Rita
: Csatlós Rita
AppStyle Technology kommunikációs stratégiája
: Szász Levente
: Szász Levente
Az online hirdetési platformok - A Google és Facebook fizetett hirdetései
: Potyondi Emese
: Potyondi Emese
A mesterséges intelligencia használatának bemutatása a programmatic hirdetési rendszeren keresztül
: Farkas Bianka
: Farkas Bianka
A fizetős és az organikus hirdetési eszközök összehasonlítása, magyar kiskereskedelmi webáruházak szempontjából
: Bondár Imre Kristóf
: Bondár Imre Kristóf
Az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Egyesületének kommunikációs stratégiája
: Zsolnai Melinda
Published: (2007)
: Zsolnai Melinda
Published: (2007)
Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája
: Hantal Zoltán Zalán
: Hantal Zoltán Zalán
Az Európai Unió Bizottságának kommunikációs stratégiája magyarországi kitekintéssel
: Medve Tímea
: Medve Tímea
A Sztómaktív márka kommunikációs stratégiája a közösségi médiában
: Balatoni Kinga Kata
: Balatoni Kinga Kata
A Google Ads és Facebook hirdetési felületének elemzése A Shoe Manic webáruház példáján keresztül
: Gáspár Réka
: Gáspár Réka
Multi-Motor és Bringa Kft. ügyfélkapcsolati rendszere, kommunikációs stratégiája, napi szintű gyakorlata
: Hegyes Balázs
: Hegyes Balázs
Egy kedvezménykártya bevezetésének kommunikációs stratégiája A Fővárosi Vízművek Zrt. vízplusz kártyaprogramjának helye a fővárosi közműszolgáltatók kedvezményrendszerei közt
: Bacsó Alexandra
: Bacsó Alexandra
A Raiffeisen Bank International létrejötte stratégiája, CAMELS elemzése, M&A ügyletei általános bemutatása
: Nguyen Hung Anh
: Nguyen Hung Anh
Új termék piaci marketingje, A Mucius Scaevola Kft. design termékeinek kommunikációs stratégiája
: Pap Rita
: Pap Rita
A gyerekkel.com weboldal applikációjának piaci bevezetése és kommunikációs stratégiája
: Bodnár Vivien Vanda
: Bodnár Vivien Vanda
Kommunikációs stratégia a Tahitian Noni International nemzetközi szintű terjeszkedésében
: Bálint Eszter
: Bálint Eszter
Egy webáruház mérhetőségének fontossága és a legújabb online hirdetési platformok bemutatása a Taskam.hu webshopon keresztül
: Keszeg Ádám
: Keszeg Ádám
A digitális nőgyógyászati eszközök relevanciája napjainkban és ezek hatékony kommunikációs stratégiája
: Bokor Orsolya
: Bokor Orsolya
A Hevesstruct Kft. piacbevezetési stratégiája
: Krakóczky Gergely
: Krakóczky Gergely
A Piróth Ablakgyártó Kft. online kommunikációs stratégiájának és tevékenységének bemutatása és elemzése
: Antal Kamilla
: Antal Kamilla
A Flextronics International Kft. vállalatértékelése
: Nagy Petra Judit
: Nagy Petra Judit
Tát Ablak-út kft. Marketing Stratégiája
: Szépvögyi Arnold
: Szépvögyi Arnold
Similar Items
-
Online tartalomfogyasztási szokások és hirdetési trendek
: Czibik Tibor -
A PQS International marketing stratégiája
: Varga Norbert -
Az online hirdetési piac fejlődése és jelenkori kihívásai - Hirdetési kampánycélok az autós és telekommunikációs hirdetők esetében
: Czeglédi Alexandra -
Product placement mint hirdetési forma a mozifilmekben
: Zajácz Barbara -
Újszerű hirdetési formák a közösségi média oldalain
: Greksa Dorina