Az IKEA marketingkommunikációs eszközeinek elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Farkas Nikola
További közreműködők: Sarkadi Katalin
Kulcsszavak:7P modell
eladás - értékesítés
marketingkommunikáció
online értékesítés
reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55511

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg55511
005 20240715101153.0
008 240715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Farkas Nikola 
245 1 3 |a Az IKEA marketingkommunikációs eszközeinek elemzése  |c Farkas Nikola  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunka fókuszában a marketingkommunikáció témaköre állt, az IKEA által alkalmazott stratégiai eszközök kiélezett vizsgálata volt. A dolgozatban részletesen bemutattam a vállalatot, majd párhuzamosan az elméleti hátteret és a gyakorlatban alkalmazott marketing módszereket elemeztem. A kereskedelmi vállalatok számára elengedhetetlen a megfelelő kommunikációs eszközök alkalmazása, hogy hatékonyan elérjék és megtartsák vásárlóikat. A kutatásomban rámutattam, hogy az IKEA hogyan követi nyomon a fogyasztói igényeket és hogyan alakítja termékkínálatát a vásárlói visszajelzések alapján. Részletes elemzést készítettem a vállalat marketingkommunikációs mixéről, majd az ezekből levont következtetések alapján javaslatokat fogalmaztam meg a jövőbeli hatékonyabb alkalmazásukra és új módszerek lehetőségeire. Ugyanakkor hangsúlyoztam, hogy a már bevált módszerek sem hanyagolhatók el, hiszen a legjobb eredmények egy összetett kommunikációs mix alkalmazásával érhetők el. Az elméleti hátteret szakirodalom és internetes források segítségével szereztem meg, hogy teljes képet kapjak a marketingkommunikáció területéről és az aktuális piaci trendekről. Az elemzésem rávilágított arra, hogy az online és offline kommunikációs eszközök együttes alkalmazása milyen fontos a vállalatok életében. A tartalommarketing és a közösségi média kiemelkedően fontos szerepet játszik a célközönséggel való kapcsolatteremtésben és a márkahűség elősegítésében. Végezetül fontosnak tartom kiemelni, hogy a marketingkommunikáció területén a folyamatos változás és fejlődés elengedhetetlen a vállalatok sikeres működése és versenyképessége szempontjából 
695 |a 7P modell 
695 |a eladás - értékesítés 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a online értékesítés 
695 |a reklám 
700 1 |a Sarkadi Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55511/1/Farkas%20Nikola_Az%20IKEA%20marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3s%20eszk%C3%B6zeinek%20elemz%C3%A9se_LD8CTE.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55511/2/KM%20FOSZK%20bi%CC%81ra%CC%81lati%20lap_Farkas_Nikola_Sarkadi.pdf  |z Dokumentum-elérés