A Marco Mobili Bútoráruház marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vincze Jázmin Anna
További közreműködők: Békési Gábor György
Kulcsszavak:marketing
marketingkommunikáció
marketingtevékenység
márkahűség
vállalati marketing stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55524

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg55524
005 20240715101206.0
008 240715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Vincze Jázmin Anna 
245 1 2 |a A Marco Mobili Bútoráruház marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása  |c Vincze Jázmin Anna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkámat a marketingkommunikáció témájával kapcsolatban írtam a Marco Mobili Bútoráruházra vonatkozóan. Azért választottam ezt a témát, mert mint kezdő marketingesnek a cégnél, ebbe a szegmensbe volt a legnagyobb lehetőségem belelátni, illetve a gyakorlatban is részt venni sokrétű marketingkommunikációs folyamataikban. A projektmunkám kezdetén részletesen elemzem a vállalat kereskedelmi tevékenységéhez kapcsolódó marketing stratégiák elméleti alapjait és háttértudását. Ezt követően áttérek a Marco Mobili Bútoráruház alapításának történetére, tevékenységi körére, működésére, szervezeti felépítésére, valamint jövőképének a bemutatására. A főbb versenytársakra is kitérek, majd a piacon betöltött szerepe alapján pozícionálom. Folytatásként részletesen bemutatom, hogyan valósulnak meg a cég főbb marketingkommunikációs stratégiái a valóságban. Végül az elemzések alapján levonok néhány következtetést, javaslatot teszek újabb marketing eszközök bevezetésére, végül lezárom a projektmunkámat. 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a marketingtevékenység 
695 |a márkahűség 
695 |a vállalati marketing stratégiák 
700 1 |a Békési Gábor György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55524/1/PROJEKTMUNKA%20Vincze%20J%C3%A1zmin%20Anna.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55524/2/Vincze_Jazmin_Anna_biralat.pdf  |z Dokumentum-elérés