Influenszer marketing hatása Z generációra
Saved in:
Main Author: | Molnár Martin |
---|---|
Other Authors: | Tóth Zsuzsanna |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | eseménymarketing marketing online marketing vállalati marketing Z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55526 |
Similar Items
Az influencer marketing hatása a Z generációra
: Antonyi Brigitta
: Antonyi Brigitta
Közösségi média hatása a Z generációra
: Tuboly Dóra
: Tuboly Dóra
Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra
: Losonczi Rita
: Losonczi Rita
Influencer marketing hatása az Y és Z generációra, és a munka világára
: Molnár Vivien
: Molnár Vivien
A gasztronómia területét érintő influencer marketing hatása az Y és a Z generációra
: Kovács Martin Ferenc
: Kovács Martin Ferenc
A közösségi média hatása a Z generációra
: Farkas Nikolett
: Farkas Nikolett
Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra, és a munka világára
: Molnár Vivien
: Molnár Vivien
Az influenszer marketing hatása a Z és Y generációkra 3 online platform tükrében
: Kuna Katalin
: Kuna Katalin
Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon
: Kocsis Gerda
: Kocsis Gerda
A reklámok hatása a Z generációra - A Z generáció, mint reklámcélcsoport
: Garamvölgyi Dániel
: Garamvölgyi Dániel
Az influenszerek befolyása a Z generációra
: Zajácz Eszter Dorka
: Zajácz Eszter Dorka
A beauty influencerek kommunikációja és hatása a Z generációra
: Bojtosová Tímea
: Bojtosová Tímea
Az Instagram hatása az Y és a Z generációra
: Zanati Gabriella
: Zanati Gabriella
Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban
: Szomszéd Réka
: Szomszéd Réka
A közösségi média hatása a Z generációra és desztináció választására
: Siménfalvy Anna Boglárka
: Siménfalvy Anna Boglárka
A közösségi média negatív hatása a Z generációra, annak önképére
: Selyem Daniella Klaudia
: Selyem Daniella Klaudia
A social media reklámjainak hatása az Y és Z generációra
: Freyer Virág
: Freyer Virág
A limitált cipők piaca és annak hatása a Z generációra
: Wu Zita
: Wu Zita
A közösségi média oldalak és az influenszer marketing hatása a Z, Y és X generáció vonatkozásában
: Rékasi Noémi
: Rékasi Noémi
Influenszer marketing lehetőségei és kihívásai a szépségiparban
: Mezei Melinda Anita
: Mezei Melinda Anita
Influenszer marketing női célpiacra- Az Instagramon alkalmazott influenszer marketing hatékonyságának vizsgálata a női fogyasztókat célzó kozmetikai termékeken keresztül
: Tóth Csilla
: Tóth Csilla
Az influencer marketing hatása a Z generációra a közösségi médiában, avagy mennyire befolyásolnak a véleményvezérek
: Bodnár Eszter
: Bodnár Eszter
Influenszer együttműködések a reklámpiacon
: Véber Cintia
: Véber Cintia
Az influenszer marketing hatása a magyarországi B2C e-kereskedelemre
: Gazdag Dorottya
: Gazdag Dorottya
A YouTuberek befolyása az Y és Z generációra
: Kónya Nikolett
: Kónya Nikolett
Az influencer marketing és a közösségi média hatásai az Y és Z generációra
: Koródi-Szász Evelin
: Koródi-Szász Evelin
A távmunka hatása a Baby boomer, az X, Y és a Z generációra
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
„A jövő munkaerejének motivációs vizsgálata”- A szülők munka attitűdjének hatása a Z generációra
: Tomori Kitti
: Tomori Kitti
A közösségek hatása az idős generációra
: Horváth Boglárka Lilla
: Horváth Boglárka Lilla
Az influencer marketing szerepe az egészségtudatos életvitel kialakításában, fókuszálva az Y és Z generációra
: Vizi Kinga
: Vizi Kinga
A boldogság és a pénz kapcsolata, különös tekintettel a Z generációra
: Szalai Petra
: Szalai Petra
A modern infokommunikáció hatása az idősebb generációra.
: Nagy Alexandra Anna
: Nagy Alexandra Anna
A kapunyitási pánik generációs távlatból, avagy hogyan hat az Y és Z generációra a negyedéleti krízis?
: Molnár Réka
: Molnár Réka
Szakember vagy influenszer avagy az influenszerek és a fogyasztói döntéshozatal összefüggései az egészségtudatosság terén
: Suba Vanda
: Suba Vanda
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói magatartásra a divatcikkeket árusító kis-és nagykereskedelmekre fókuszálva
: Tóth Boglárka Sára
: Tóth Boglárka Sára
Az egyes generációk energiaital fogyasztási szokásainak elemzése, különös tekintettel a Z generációra
: Gál Édua
: Gál Édua
Az influenszer marketing szerepe a 21. században és alkalmazása a gyakorlatban
: Vécsei Bence Tibor
: Vécsei Bence Tibor
A magyarországi társasjátékos piac marketing szemmel, fókuszban az influenszer- és tartalommarketing
: Magyarossy István
: Magyarossy István
Újszerű marketingkommunikációs megoldások - Az UGC és az influenszer marketing szerepe napjainkban
: Simán Roxána
: Simán Roxána
Influenszer marketing és content marketing a női fitnesz világban a Myprotein példáján keresztül
: Szabó Éva
: Szabó Éva
Similar Items
-
Az influencer marketing hatása a Z generációra
: Antonyi Brigitta -
Közösségi média hatása a Z generációra
: Tuboly Dóra -
Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra
: Losonczi Rita -
Influencer marketing hatása az Y és Z generációra, és a munka világára
: Molnár Vivien -
A gasztronómia területét érintő influencer marketing hatása az Y és a Z generációra
: Kovács Martin Ferenc