A piaci kereslet változása a pandémia és a digitalizáció hatására

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Szabados Nikolett
Other Authors: Szalók Dr. Csilla
Kulcsszavak:alkalmazottak magatartása
fogyasztói magatartás
nemzetközi turizmus
piaci kereslet
turisztikai kereslet
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55528
Description
Abstract:Projektmunkám témája a vendég magatartást és a piaci igényeket vizsgálja és összehasonlítja a járvány előtti utazási szokásokat, a járvány alatti visszaesésekkel párhuzamosan megjelenő új trendekkel, illetve a napjainkban domináns, utazó vendégeket jellemző döntési motivációval, a piacon újonnan megjelenő lehetőségekkel. Fókuszom középpontjába véve a digitalizáció találmányait, fejlődését és ennek hatását a turizmusra, illetve a pandémia hatásaként hátra hagyott magatartást jellemző attribútumokat. A turizmusban újonnan megjelenő és formáló erővel bíró változásokat keresem, vizsgálva a külön korcsoportokat, illetve a földrajzi elhelyezkedést. Kutatás alá veszem azokat a tényezőket, amelyek befolyással hatnak az utazó fogyasztók döntéseire. Szekunder kutatás alapján állítok fel egy átfogó képet a napjainkban is jellemző magatartási formákról, majd primer kutatásként három interjú alany kikérdezésével fogom ezeket összehasonlítani.