Kempinski hotel értékesítési és marketing gyakorlatai

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Deák Orsolya
További közreműködők: Oláh Péter Károly
Kulcsszavak:értékesítés
marketingstratégia
rendezvényszervezés
szállodaipar
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55548
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkámban a szállodákban és a Kempinski hotelben lévő értékesítési és marketing részleget mutattam be. A dolgozat elején kettő nagyobb problémát ismertettem amik mindennap jelen vannak az értékesítési részlegen. A továbbiakban szakirodalmi háttérkutatás keretein belül több információhoz juthatunk az értékesítésen dolgozók mindennapi feladatival kapcsolatban. Kitértem a szerződéstípusokra, feladatokra, PR és marketing szerepére és a piacelemzésre is. Ezek után a kollegákkal való interjúk segítségével esszé formájában bemutatom a Kempinski hotel értékesítési részlegét. Kitérve a csoportok és rendezvények lebonyolítására, proaktív értékesítésre ami magába foglalja a hajós utazásokat, politikai személyek elszállásolását, consortia jelentését. Majd a PR és marketing részlegbe is betekintést nyerhetünk.