Kempinski hotel értékesítési és marketing gyakorlatai

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Deák Orsolya
Other Authors: Oláh Péter Károly
Kulcsszavak:értékesítés
marketingstratégia
rendezvényszervezés
szállodaipar
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55548

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg55548
005 20240715101232.0
008 240715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Deák Orsolya 
245 1 0 |a Kempinski hotel értékesítési és marketing gyakorlatai  |c Deák Orsolya  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkámban a szállodákban és a Kempinski hotelben lévő értékesítési és marketing részleget mutattam be. A dolgozat elején kettő nagyobb problémát ismertettem amik mindennap jelen vannak az értékesítési részlegen. A továbbiakban szakirodalmi háttérkutatás keretein belül több információhoz juthatunk az értékesítésen dolgozók mindennapi feladatival kapcsolatban. Kitértem a szerződéstípusokra, feladatokra, PR és marketing szerepére és a piacelemzésre is. Ezek után a kollegákkal való interjúk segítségével esszé formájában bemutatom a Kempinski hotel értékesítési részlegét. Kitérve a csoportok és rendezvények lebonyolítására, proaktív értékesítésre ami magába foglalja a hajós utazásokat, politikai személyek elszállásolását, consortia jelentését. Majd a PR és marketing részlegbe is betekintést nyerhetünk. 
695 |a értékesítés 
695 |a marketingstratégia 
695 |a rendezvényszervezés 
695 |a szállodaipar 
695 |a vállalkozás marketingstratégiája 
700 1 |a Oláh Péter Károly  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55548/1/Projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55548/2/De%C3%A1k%20Orsolya_konzulens_Ol%C3%A1h%20P%C3%A9ter%20K%C3%A1roly.pdf  |z Dokumentum-elérés