A digitális történetmesélés szerepe a hazai kulturális turizmus marketingjében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Szabó Nikoletta
Other Authors: Schultz Éva
Format: Thesis
Kulcsszavak:digitalizáció
kultúra
marketing
marketingeszközök
reklámkampányok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55562
Description
Abstract:Szakdolgozatom a kulturális turizmust vizsgálja magyarországi vonatkozásban, illetve a kultúrát népszerűsítő törekvésekkel foglalkozik.A digitális történetmesélés módszere alapján elemzem a kulturális turizmus marketingjét. Imázsfilm elemzéssel és hazai marketingkampányok elemzésével próbálok választ találni a digitális történetmesélés fontosságára, a fogyasztók szemszögéből vizsgált szerepére. Kutatásom során egy kérdőív segítségével a hazai célközönség véleményét, illetve a marketing utazási motivációkra való hatásait is megismerhettem.