A digitális történetmesélés szerepe a hazai kulturális turizmus marketingjében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Nikoletta
További közreműködők: Schultz Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizáció
kultúra
marketing
marketingeszközök
reklámkampányok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55562

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg55562
005 20240715101248.0
008 240715suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szabó Nikoletta 
245 1 2 |a A digitális történetmesélés szerepe a hazai kulturális turizmus marketingjében  |c Szabó Nikoletta  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom a kulturális turizmust vizsgálja magyarországi vonatkozásban, illetve a kultúrát népszerűsítő törekvésekkel foglalkozik.A digitális történetmesélés módszere alapján elemzem a kulturális turizmus marketingjét. Imázsfilm elemzéssel és hazai marketingkampányok elemzésével próbálok választ találni a digitális történetmesélés fontosságára, a fogyasztók szemszögéből vizsgált szerepére. Kutatásom során egy kérdőív segítségével a hazai célközönség véleményét, illetve a marketing utazási motivációkra való hatásait is megismerhettem. 
695 |a digitalizáció 
695 |a kultúra 
695 |a marketing 
695 |a marketingeszközök 
695 |a reklámkampányok 
700 1 |a Schultz Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55562/1/Szab%C3%B3_Nikoletta_szakdolgozat_AUHOAT.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55562/2/Szab%C3%B3%20Nikoletta_Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91_BK20240528.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55562/3/Szab%C3%B3%20Nikoletta_konzulensi_Schultz%20%C3%89va.pdf  |z Dokumentum-elérés