A Continental Citygolf Club marketingtevékenységeinek vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lanczki Petra
További közreműködők: Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Golf
golfturizmus
innováció
marketing
swot elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55569
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom központi témája a Continental Citygolf Club marketingtevékenységének a vizsgálata. Célom az volt, hogy felmérjem a cég elég munkát fordít-e az online vagy az offline marketingre, és hatékonyan teszi-e ezt. Emellett azokra a kérdésekre kerestem a választ, hogy van-e külön stratégiája a klubnak a külföldi golfozók bevonzására, és pontosan milyen marketingstratégiát folytat. A kutatásom során számos szakirodalmi áttekintést vettem alapul, emellett 2 szakmai interjút is készítettem, hogy minél pontosabb képet kapjak a témáról. Az eredményeimet számos diagrammal és táblázattal szemléltettem, emellett készítettem egy SWOT analízist is az összegyűjtött adatokból. A kutatásom végén javaslatokat tettem és összegeztem a kigyűjtött információkat, amelyek segítségével meghatároztam a klub jövőbeli lehetőségeit, hogy hogyan lehetne a népszerűségét fenntartani és fokozni.