Marketingstartégiai elemzés - 4P - 7P jelentősége kivitelező kisvállalkozások vonatkozásában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Gábor Bálint
További közreműködők: Kasza Lajos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kisvállalkozások
összehasonlító elemzés
szolgáltatási jellemzők
ügyfélkapcsolat
vállalati marketing stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55577
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom első felében a fellelhető és releváns szakirodalom segítségével végig veszem és ismertetem a marketing stratégia ide vonatkozó elemeit, elsősorban a 4P-7P vonal mentén. Ezt követően bemutatom, hogy a mélyinterjúk és tartalom elemzés módszereivel, hogyan végeztem el a primer kutatásomat. Az interjúk alanyául elsősorban az Aesculus kertészet alapítója és vezetője lesz, aki segítségével végig veszem, hogy a marketingstartégia mely elemei milyen formában valósulnak meg a cég életében, és melyek a legfontosabb stratégiai lépések a folyamatos növekedés előidézésére és a felmerülő problémák megoldására.. Ezeken túl bevontam a kutatásba a munkahelyem egyik iparági partnerét A Valbo Garden & Bau Kft.-t, aminek az ügyvezető igazgatója segítségével egyes pontok tekintetében összehasonlítom a két vállalkozás tulajdonságait, és megvizsgálom az eltérések, vagy éppen a hasonlóságok okát.