Magyarországi cukrászdák vendégkörének fogyasztási szokásai

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pljesovszky Flóra
További közreműködők: Hidvégi Hedvig
Kulcsszavak:cukrászda
cukrásztermékek
édesség
felmérés
fogyasztás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55632

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg55632
005 20240715101437.0
008 240715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Pljesovszky Flóra 
245 1 0 |a Magyarországi cukrászdák vendégkörének fogyasztási szokásai  |c Pljesovszky Flóra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A cukrászdák nyereséges működtetéséhez elengedhetetlen manapság a fogyasztási felmérések készítése. Véleményem szerint az inflációnak köszönhetően az egyre növekvő árak változtattak a cukrászdába járó emberek „vásárlási” szokásain. Fontos leginkább az olyan termékek elkészítése és kínálatba helyezése, amik a fogyasztók szerint a legnépszerűbbek.Régen rengetegen fogyasztottak cukrászdákban, hiszen a minőség volt az emberek számára a legfontosabb, manapság meglátásom szerint az árak is nagy szerepet játszanak már a fogyasztási szokások esetleges megváltozásában. Ennek okán szükséges felmérni a jelenlegi igényeket, elégedettséget a fogyasztók körében.A kutatás célja, a cukrászat mélyebb megismerése, illetve az emberek fogyasztási szokásainak felmérése és elemzése. A kérdőív kérdéseire adott válaszok alapján kiderülnek a kitöltők általános szokásai, mint például, hogy a többség otthon készíti el a kívánt cukrászterméket, vagy felkeres egy cukrászdát, esetleg máshol vásárol süteményeket. Milyen gyakran fogyasztanak ezekben az üzletekben, illetve általában mennyi időt töltenek el, amikor a helyben fogyasztást választják. Valamint, hogyha otthon készítik el a süteményeket, mik azok az indokok, okok, melyeknek hatására ezt választják. Ezentúl, arra is kitérek a kutatásban, hogy inkább az elvitelt, vagy a helyben fogyasztást részesítik előnyben a válaszadók. Továbbá a projekt egyik célja annak felderítése, hogy milyen gyakorisággal keresnek ezeken a helyeken különféle mentes termékeket (például: tej, cukor, tojás, glutén). Ezentúl a válaszadók hány százaléka szenved valamilyen érzékenységben, tehát az üzleteknek mennyire kellene a termékkínálatba szélesebb körben mentes termékeket behelyezni, milyen termékeket kellene készíteni és árusítani, hogy a különféle érzékenységgel együtt élők is tudjanak válogatni. Fontos, hogy mennyit költenek a fogyasztók a cukrászdákban alkalmanként egy főre lebontva helyben fogyasztás esetén, illetve, hogy ebben az esetben mennyi időt töltenek el a cukrászdákban a megkérdezettek. Szeretnék megtudni többet arról is, hogy a válaszadók a hagyományos, vagy az új, modern cukrásztermékeket keresik inkább a cukrászdák kínálatában. Végül a kitöltők tortarendelési szokásait is vizsgálom annak érdekében, hogy fény derüljön arra, mennyire van igény cukrászdák által készített tortákra, vagy inkább otthon készítik a megkérdezettek a születésnapra, vagy egyéb alkalmakra a tortákat. Végül fontos kutatási kérdés, hogy vajon változott-e az inflációnak köszönhetően a kitöltők cukrászdai fogyasztása. 
695 |a cukrászda 
695 |a cukrásztermékek 
695 |a édesség 
695 |a felmérés 
695 |a fogyasztás 
700 1 |a Hidvégi Hedvig  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55632/1/Magyarorsz%C3%A1gi%20cukr%C3%A1szd%C3%A1k%20vend%C3%A9gk%C3%B6r%C3%A9nek%20fogyaszt%C3%A1si%20szok%C3%A1sai.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55632/2/Projektmunka_%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91_Pljesovszky%20Fl%C3%B3ra.pdf  |z Dokumentum-elérés