A Tapas Fino marketingtevékenységének elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Rakács Levente
További közreműködők: Papp Judit
Kulcsszavak:ár
étterem
influenszer
marketing
marketingtevékenység
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55640
Leíró adatok
Kivonat:A Tapas Fino marketingtevékenységének elemzéseDolgozatomban a Tapas Fino felső kategóriás étterem marketingtevékenységét vizsgáltam meg.A bevezetés részben megfogalmaztam a szekunder kutatási kérdéseimet és a céljaimat a dolgozattal kapcsolatban valamint a témaválasztásom indoklását is.Az 1. részben az étterem piacot mutattam be amibe beletartoznak a felső kategóriás éttermek számai Budapesten, valamint magának a fogalomnak a tisztázása. Bemutatásra kerültekmég itt az étterem legfontosabb versenytársai, a Tapas népszerűségének szemléltetése és az USP kifejtése is és utolsó sorban pedig a SWOT mátrix kifejtése azétteremnél.A 2. részben a marketingre helyeztem a hangsúlyt. Itt a marketing fogalmának kifejtése található valamint az influenszer marketing jelenléte az általam vizsgált vállalatnál.A 3. részben a Marketing mix (7P) kifejtése következett. Itt magát a fogalmát fejtettem ki valamint a jelenlétét is elemeztem az általam vizsgált vállalatnál. A 7P modell részletes bemutatása és elemzésére is sor került ebben a részben.A 4. részben a cégnél alkalmazott kommunikációs eszközöket mutattam be. Itt a fogalom mint kommunikációs eszköz, kifejtésre került és bemutatásra kerültek a cégnél alkalmazott legfontosabb kommunikációs eszközök.Az 5. részben az Összegzés található. Itt a szekunder kutatásomból kiderült válaszok és következtetéseket szemléltettem.