Vállalati értékesítési tevékenység, avagy piackutatás egy kereskedő életében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Csenge
További közreműködők: Kasza Lajos
Kulcsszavak:adatszolgáltatás
eladásmenedzsment
értékesítés
piackutatás
primer vizsgálatok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55653
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkám témaválasztása az eladásmenedzsment területen belül a vállalati értékesítési tevékenységet célozza meg. Dolgozatom fő szempontja a NielsenIQ multinacionális vállalat, illetve értékesítési folyamatának bemutatása. Vizsgálom miként dolgozzák fel a kapott adatokat a szolgáltatást igénybe vevő vállalatok. Ezt mélyinterjúkon keresztül végeztem el, mely keretei között beszélgettem Senior Client Business Partnerrel (kapcsolattartó), Senior Research Executive-al (piackutató), illetve Szortiment és Piackutató menedzserrel. Hipotézisem beigazolódott miszerint a NielsenIQ adatai hasznosak a kereskedők számára és tudnak ezzel tovább dolgozni, sőt számos dologban az adatok iránymutatóak tudnak lenni a vállalatok számára és jövőbe tekintést is biztosít.