Personal Branding; The implementation of neuroeconomics to create personalized brands and brand personalities

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kancsus Hanna
További közreműködők: Papp dr. Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:personal branding
marketing strategy
neuroeconomics
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/5566

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg5566
005 20160913143936.0
008 160506suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Kancsus Hanna 
245 1 0 |a Personal Branding; The implementation of neuroeconomics to create personalized brands and brand personalities  |c Kancsus Hanna  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Personal Branding; The implementation of neuroeconomics to create personalized brands and brand personalities 
695 |a personal branding 
695 |a marketing strategy 
695 |a neuroeconomics 
700 1 |a Papp dr. Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/5566/1/KANCSUS_Personal_Branding_Dissertation_BGEKVIK_2016.pdf  |z Dokumentum-elérés