Erőszakmentes kommunikáció a közvetlen értékesítésben

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Fuchs Anita
Other Authors: Gruber Mónika
Format: Thesis
Kulcsszavak:erőszakmentes
értékesítés
kommunikáció
meggyőzés
ügyfélkezelés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55670
Description
Abstract:Napjainkban a közvetlen értékesítői piacon túlkínálat uralkodik, bármilyen területen tájékozódik az ügyfél, számos hasonló áruból tud válogatni. Ebből kifolyólag a meghozott vásárlási döntésben jelentős befolyásoló tényezővel bír az értékesítő személye, illetve annak kommunikációs stílusa. Ez a stílus az erőszakmentes – erőszakos (életidegen) skála számos pontján elhelyezhető. A szakirodalmak tanulmányozása során azt figyeltem meg, hogy a 2000-es éveket megelőzően jellemző rábeszélős értékesítés mellett az utóbbi évtizedekben egyre markánsabban jelenik meg az erőszakmentes stílus is. A szakdolgozatomban arra kerestem a választ, hogy van-e szükség a közvetlen értékesítők kommunikációjának fejlesztésére a jobb emberi kapcsolatok és nagyobb üzleti sikerek érdekében.