Jövő trendjeinek kutatása a ConceptFlow rendezvényügynökség tapasztalataival
Elmentve itt :
| Szerző: | Tonka Petra |
|---|---|
| További közreműködők: | Szeidl Klaudia |
| Kulcsszavak: | digitális jövő kreativitás mesterséges intelligencia rendezvényszervezés trendek |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55674 |
Hasonló tételek
A rendezvényszervezés elvei a ConceptFlow példáján keresztül
: Román Petra Éva
: Román Petra Éva
Edukációs roadshow elemzése, mint marketingeszköz a ConceptFlow Kft.-nél
: Horváth Gergő Márton
: Horváth Gergő Márton
Esküvői előkészületek, munkálatok és az esküvő megvalósítása a ConceptFlow csapatával
: Quiroga Silvia Gabriela
: Quiroga Silvia Gabriela
Corporate rendezvények szerepe a vállalatok belső kommunikációjában a ConceptFlow Kft. példáján keresztül
: Urbán Dorka
: Urbán Dorka
A XXI. századi rendezvénytrendek megvalósulása és a rendezvények céljai a ConceptFlow Kft. rendezvényportfólióján keresztül bemutatva
: Mátyus Doroti Krisztina
: Mátyus Doroti Krisztina
Csapatépítők a covid idején a Conceptflow példájára
: Horváth Brigitta
: Horváth Brigitta
Az ügyfél helye a rendezvényszervezésben, avagy az ügyfél-rendezvényügynökség kapcsolat
: Végh Tamás
: Végh Tamás
A rendezvényszervezés aktuális hazai trendjeinek vizsgálata
: Vattay Evelyn
: Vattay Evelyn
A rendezvényügynökség és a catering szolgáltató együttműködésének bemutatása egy konkrét eseményen keresztül
: Balázs Alexandra
: Balázs Alexandra
A kávézás termékélményének kutatása
: Bálint Péter
Megjelent: (2013)
: Bálint Péter
Megjelent: (2013)
Understanding the Concept and Importance of City Branding
: Tóth Dániel
: Tóth Dániel
A szállodai piac hosszú távú trendjeinek elemzése
: Busai Dorottya
: Busai Dorottya
Az évtized trendjeinek hatása az utazási szokásokra
: Csólig Nikolett
: Csólig Nikolett
A Nyugat- és Kelet-Magyarország főbb városainak lakáspiac mozgatórugóinak elemzése és összehasonlítása az OTP Bankcsoport Ingatlanpiaci tapasztalataival
: Tordai Hedvig
: Tordai Hedvig
A Vision Express arculatfrissítésének kutatása
: Seprős Dzsenifer
: Seprős Dzsenifer
The role of pricing strategies in the sustainable restaurant concept
: Takács Péter Gergő
: Takács Péter Gergő
The Smart City Concept and its Challenges in India
: Singh Amandeep
Megjelent: (2023)
: Singh Amandeep
Megjelent: (2023)
A turizmus trendjeinek változása Budapest buliturizmusának példáján keresztül
: Koppányi Gréta Kata
: Koppányi Gréta Kata
A háztartási nagygépek fenntarthatósági trendjeinek vizsgálata a magyar piacon
: Virág Noémi
: Virág Noémi
A lakossági megtakarítások trendjeinek alakulása Magyarországon 2004-től napjainkig
: Bede-Fazekas Máté
: Bede-Fazekas Máté
Hagyományosan vagy megújulva? A rendezvényi étkeztetés ételkínálati trendjeinek vizsgálata
: Csonka Zsófia
: Csonka Zsófia
Magyarország borpiaci trendjeinek elemzése, különös tekintettel az olasz borimportra
: Bende Noémi Mercédesz
: Bende Noémi Mercédesz
Étel-ital párosítások trendjeinek alakulása Magyarország fine-dining éttermeiben
: Péter Kata
: Péter Kata
Étel-ital párosítások trendjeinek alakulása Magyarország fine-dining éttermeiben
: Vári Vivien Vanessza
: Vári Vivien Vanessza
A szállodai piac trendjeinek elemzése; várható tendenciák 2030-ig Magyarországon
: Csernyánszky Lívia
: Csernyánszky Lívia
Tourism of Denmark – focusing on cultural tourism in terms of the concept of hygge
: Antal Fanni
: Antal Fanni
Családi vállalkozások kutatása a Budapesti Gazdasági Egyetemen
: Radácsi László, et al.
Megjelent: (2022)
: Radácsi László, et al.
Megjelent: (2022)
A kommunikáció szerepe a rendezvényszervezésben – Az XTRM Group Kft. rendezvényügynökség és a HRCP Group Kft. hosztesz ügynökség esettanulmányában
: Nemes Jázmin Rebeka
: Nemes Jázmin Rebeka
Feasibility study on a franchised Tunisian “Couscous Bar” concept in Hungary
: Chaker Hager
: Chaker Hager
Environmentalism in the hospitality. Consumers' perception about green restaurant concept in Hungary
: Bárdos Zsófia
: Bárdos Zsófia
The concept of Corporate Social Responsibility at Nestlé with special emphasis on food packaging
: Göntér Ágnes
: Göntér Ágnes
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka
: Braun Réka
A Zara, mint fast fashion márka sikerességének kutatása
: Kőrösi Mercedes Rita
: Kőrösi Mercedes Rita
A 2012-es felsőoktatási törvényváltozás befolyásoló hatásainak kutatása
: Várkoly Dóra
: Várkoly Dóra
A transzferár-képzés bemutatása és informatikai hátterének kutatása
: Bojtos Réka
: Bojtos Réka
A jövő reklámfelületei
: Mihályi Anett
Megjelent: (2014)
: Mihályi Anett
Megjelent: (2014)
Hasonló tételek
-
A rendezvényszervezés elvei a ConceptFlow példáján keresztül
: Román Petra Éva -
Edukációs roadshow elemzése, mint marketingeszköz a ConceptFlow Kft.-nél
: Horváth Gergő Márton -
Esküvői előkészületek, munkálatok és az esküvő megvalósítása a ConceptFlow csapatával
: Quiroga Silvia Gabriela -
Corporate rendezvények szerepe a vállalatok belső kommunikációjában a ConceptFlow Kft. példáján keresztül
: Urbán Dorka -
A XXI. századi rendezvénytrendek megvalósulása és a rendezvények céljai a ConceptFlow Kft. rendezvényportfólióján keresztül bemutatva
: Mátyus Doroti Krisztina