CRM az FMCG szektorban -a DanOn program
Saved in:
Main Author: | Csizmadia Márton |
---|---|
Other Authors: | Harsányi Dr. Dávid |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | CRM, FMCG, DanOn, Digitális Marketing, SEO, eDM, Facebook, Kampány, Volumen |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5569 |
Similar Items
e-CRM rendszerek használatának lehetőségei az FMCG-szektorban a DanOn Program tapasztalatai alapján
: Fűzfa Péter
: Fűzfa Péter
Vállalatirányítási rendszerek az FMCG szektorban
: Mezősi Zoltán
: Mezősi Zoltán
Fogyasztói szokások az FMCG szektorban
: Balogh Bence
Published: (2014)
: Balogh Bence
Published: (2014)
Termékbevezetés az FMCG szektorban Hohes C Supershots
: Dingfelder Patrícia Vivien
: Dingfelder Patrícia Vivien
A csomagolás szerepe marketingkommunikációs eszközként az FMCG-szektorban
: Márkus Adrienn
: Márkus Adrienn
A márka érték? - Márkahatás mérés az FMCG szektorban
: Szántay Antal Sándor
: Szántay Antal Sándor
Hatékonyság növelés eladáshelyi marketing eszközökkel az FMCG szektorban
: Szabó Renáta
: Szabó Renáta
A Danone szervezeti átalakulásao 2013-2017
: Szerencsi Borbála
: Szerencsi Borbála
A DunaPro Kft. disztribúciós tevékenysége az FMCG szektorban
: Garamvölgyi Dóra
: Garamvölgyi Dóra
A Danone Magyarország Kft. ellátási lánc folyamatai
: Román Luca Orsolya
: Román Luca Orsolya
Az eladásösztönzés szerepe a Danone Kft. kampányán keresztül
: Várhelyi Petra
: Várhelyi Petra
A Facebook ás az Instagram reklámozási hatásai az FMCG szektorban
: Kormányos Péter Dávid
: Kormányos Péter Dávid
CRM rendszerek szerepe a KKV szektorban
: Szalay Bence
: Szalay Bence
Előny vagy elvárás? Fenntarthatóság helye a marketingben, az FMCG szektorban
: Budai Anett
: Budai Anett
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna
: Erdélyi Viktória Anna
A Danone Kft. működésének elemzése vezetői számvitel szempontjából
: Nemes Dávid
: Nemes Dávid
Danone HCS csoport - nemzeti, szervezeti kultúrák és találkozásuk
: Szerencsi Borbála
: Szerencsi Borbála
Teljesítménymérés a Danone Magyarország Kft. belső ellátási láncán belül
: Molnár Boglárka
: Molnár Boglárka
A fenntartható csomagolás értékesítésre gyakorolt hatása az FMCG szektorban - fogyasztói magatartás vizsgálata
: Váradi Viktória Tünde
: Váradi Viktória Tünde
Gyakornoki program nyomon követésé egy hitelintézet Oracle Siebel CRM rendszerben
: Konkoly Bálint János
: Konkoly Bálint János
Az alkoholos italokkal kapcsolatos vásárlói magatartás változása az FMCG-szektorban 2022-ben Magyarországon
: Simonics Anett
: Simonics Anett
A fogyasztói magatartások változása az FMCG szektorban a 2008-as gazdasági világválság előtt és után
: Cseke Szilvia Dzsenifer
: Cseke Szilvia Dzsenifer
Toborzás-kiválasztás változása a COVID19 járvány hatására egy FMCG szektorban működő multinacionális vállalatnál
: Tóth Balázs
: Tóth Balázs
Az eladáshelyi értékesítésösztönző tevékenységek az offline és online térben a Danone Alpro márkáján szemléltetve
: Kalmár Dalma
: Kalmár Dalma
CRM rendszerek - CRM az E.ON-nál
: György László Dávid
: György László Dávid
Az „egészséges design" avagy Joghurtos pohár, mint kommunikációs eszköz - a Danone joghurtok példáján keresztül
: Bágyi Anikó
: Bágyi Anikó
Elektronikus kereskedelmi piac helyzete Magyarországon az FMCG szektorban és a Covid-19 vírus hatása a szektorra
: Bölcskei-Molnár Péter
: Bölcskei-Molnár Péter
Customer Collaboration Management - A Danone Kft. és kereskedelmi partnerei közt megvalósuló együttműködés vizsgálata
: Apró Annamária
: Apró Annamária
Le développement urbain dans l'Union Européen
: Szigeti Eszter
: Szigeti Eszter
La communication dans une période de crise
: Hassani Mohamed Malek
: Hassani Mohamed Malek
Stratégie d'entrée dans le marché international
: Raslan Nour El Dine
: Raslan Nour El Dine
A jövő prognosztizálása az FMCG piacon
: Tenevszki Kosztadin
: Tenevszki Kosztadin
Egészségtudatos élelmiszerek szerepe az FMCG piacon
: Vida Beáta
: Vida Beáta
Franchise modell elemzése az FMCG kiskereskedelemben
: Kürtösi Dávid Sándor
: Kürtösi Dávid Sándor
A szervezeti struktúra hatása a vállalati stratégia megvalósulására, és a Danone szervezeti felépítésének leírása
: Kovács Anna Zsófia
: Kovács Anna Zsófia
Magyarországi FMCG - vállalatok marketingtevékenységének vizsgálata
: Hetzmann Edit
: Hetzmann Edit
Pontgyűjtő mobil alkalmazás FMCG vállalatnál
: Szabó András
: Szabó András
FMCG termékek online kereskedelme Magyarországon
: Huszka Szimóna Sára
: Huszka Szimóna Sára
FMCG kiskereskedelmi üzletláncok vásárlói magatartása
: Steffens Axel
: Steffens Axel
Marketing Dans le Monde du Luxe et Dans le Tourisme Rural -Marketing a luxus világában és a falusi turizmusban
: Sipos Borbála Anikó
: Sipos Borbála Anikó
Similar Items
-
e-CRM rendszerek használatának lehetőségei az FMCG-szektorban a DanOn Program tapasztalatai alapján
: Fűzfa Péter -
Vállalatirányítási rendszerek az FMCG szektorban
: Mezősi Zoltán -
Fogyasztói szokások az FMCG szektorban
: Balogh Bence
Published: (2014) -
Termékbevezetés az FMCG szektorban Hohes C Supershots
: Dingfelder Patrícia Vivien -
A csomagolás szerepe marketingkommunikációs eszközként az FMCG-szektorban
: Márkus Adrienn