A kommunikáció, etikett és protokoll elemzése a szállodákban, a Prónay-kastély bemutatásán keresztül
Saved in:
Main Author: | Mladek Dorottya |
---|---|
Other Authors: | Rézmányi Zsolt |
Kulcsszavak: | etikett kastélyok kommunikáció protokoll turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55690 |
Similar Items
Protokoll és kommunikációs helyzetek szállodákban
: Seres Vanessza
: Seres Vanessza
A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A CITY COMFORT APARTMENTS PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Sándor András
: Sándor András
A kastélyturizmus jelenlegi helyzetének bemutatása a Prónay-kastély példáján át Avagy hogyan szárnyal egy nemesi rezidenciából lett rendezvényhelyszín
: Kucsera Orsolya
: Kucsera Orsolya
A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A JERSEY SZIGETI WATER’S EDGE HOTELBEN
: Oberritter Dóra
: Oberritter Dóra
Szállodai kommunikációs, etikett és protokoll elvárások a Bristol Hotelben
: Csótár Rebeka
: Csótár Rebeka
A protokoll, etikett és kommunikáció egy Tourinform iroda keretein belül
: Almási Csenge
: Almási Csenge
A brit etikett, protokoll és kulturális szokások
: Csonka Eszter
: Csonka Eszter
Illem, etikett, protokoll a vendéglátás különböző szegmenseiben
: Gemela Cintia Fanni
: Gemela Cintia Fanni
AZ NH SZÁLLODÁBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA
: Jakab Katalin
: Jakab Katalin
SZÁLLODAI KOMMUNIKÁCIÓ, JUTALMAZÁSI RENDSZEREK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK A CORINTHIA HOTEL BUDAPEST HOUSEKEEPING RÉSZLEGÉN
: Verasztó Kata
: Verasztó Kata
AZ ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A HOTEL AQUARELL****-BEN
: Kovács Szilvia Gréta
: Kovács Szilvia Gréta
Kommunikáció, arculat, etikett és protokoll, valamint a panaszkezelés komplex vizsgálata a Ruefa Reisen utazási irodánál
: Kiss Vivien
: Kiss Vivien
A vidéki szállodákban rejlő lehetőségek és a kommunikáció,etikett fontossága a Nádas Tó Park Hotel***superior bemutatásában
: Szenyán Claudia
: Szenyán Claudia
A Corinthia Hotel Budapest szállodában előforduló etikett és protokoll elvárások komplex vizsgálata
: Fodor Csilla
: Fodor Csilla
Amit az üzleti életről tudni kell - etikett és protokoll Olaszország sajátosságainak tükrében
: Harmath András
: Harmath András
A protokoll szerepe a konferenciaszervezésben a Közép-Európai Treasury konferencia bemutatásán keresztül
: Munkácsi Gabriella Kornélia
: Munkácsi Gabriella Kornélia
A gyömrői Teleki-kastély turisztikai hasznosítási lehetőségei
: Demeter Dorottya
: Demeter Dorottya
Az etikett és protokoll sajátosságai az egyes országokban, különös tekintettel az Európai Unió tagállamaira
: Debreczeni Dóra
: Debreczeni Dóra
Az Európai Unió általános etikett és protokoll szabályai. Hasonlóságok és különbségek bemutatása a francia, portugál és svéd nemzeti viselkedéskultúrán keresztül.
: Mihalecz Daniella
: Mihalecz Daniella
Vendéglátási etika és etikett
: Safranka Lexa
: Safranka Lexa
A pénzügyi kommunikáció evolúciója a SWIFT-rendszer bemutatásán keresztül
: Tóth Tamás
: Tóth Tamás
Kommunikáció az üzleti életben és a szállodákban A szállodai dolgozók kommunikációjának jellemzői és hatásai
: Forgó Dániel István
: Forgó Dániel István
Papírmentesség a szállodákban
: Papoulidis Anna Dária
: Papoulidis Anna Dária
Kastélyok hasznosítása Pest megyében, az aszódi Podmaniczky-kastély példáján keresztül
: Teknős Evelin
: Teknős Evelin
A tiszadobi Andrássy-kastély marketingstratégiája, a modern marketing eszközök és a mesterséges intelligencia alapú technológia alkalmazásával, a kastély turizmusának fejlesztése céljából
: Gazdag Regina
: Gazdag Regina
Kastélyturizmus Magyarországon - A fehérvárcsurgói Károlyi-Kastély Hotel & Restaurant működése
: Horváth Janka
: Horváth Janka
Az edelényi L'Huillier-Coburg Kastély bevezetése a piacra
: Tóth Eszter
Published: (2014)
: Tóth Eszter
Published: (2014)
Is recycling worth it? ; Etikett a Távol-Keleten fordítás
: Buzsáki Dóra
: Buzsáki Dóra
A COVID-19 világjárvány hatása a kastélyturizmusra, a Gödöllői Királyi Kastély példáján keresztül
: Boros Izabella
: Boros Izabella
Protokoll és kommunikációs helyzetek a Budapest Airport Hotel Stációban
: Ferró Vanda Krisztina
: Ferró Vanda Krisztina
Az Almásy Kastély Panzió és Rendezvényház és a Hercegasszony Birtok összehasonlító turisztikai elemzése
: Slezák Barbara
: Slezák Barbara
Egészséges táplálkozás a hazai szállodákban
: Kuti Zsófia
: Kuti Zsófia
Aquaworld Resort Budapest Hotel kommunikációs helyzete és protokoll elvárásai
: Szecsődi Vanda
: Szecsődi Vanda
Protokoll és kommunikációs elvárások a Barack Thermal Resort & Spa**** Hotelben
: Ponta Eszter
: Ponta Eszter
Üzleti protokoll
: Sóvágó Ilona
: Sóvágó Ilona
Szállodában előforduló kommunikációs helyzetek és protokoll elvárások az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
Vendégpanaszok kezelése a szállodákban egy konkrét szálloda példáján keresztül
: Bugár-Mészáros Krisztina
: Bugár-Mészáros Krisztina
Budapesti szállodákban használt PMS szoftverek
: Kerekes Alexandra
: Kerekes Alexandra
A vendégészrevételek kezelésének módszerei a szállodákban
: Juhász László
Published: (2014)
: Juhász László
Published: (2014)
Életmentő értékláncok egy kisvállalkozás bemutatásán keresztül.
: Kolossváry Márk
: Kolossváry Márk
Similar Items
-
Protokoll és kommunikációs helyzetek szállodákban
: Seres Vanessza -
A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A CITY COMFORT APARTMENTS PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Sándor András -
A kastélyturizmus jelenlegi helyzetének bemutatása a Prónay-kastély példáján át Avagy hogyan szárnyal egy nemesi rezidenciából lett rendezvényhelyszín
: Kucsera Orsolya -
A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A JERSEY SZIGETI WATER’S EDGE HOTELBEN
: Oberritter Dóra -
Szállodai kommunikációs, etikett és protokoll elvárások a Bristol Hotelben
: Csótár Rebeka