Márka- és közösségépítés a közösségi médián keresztül
Saved in:
Main Author: | Szőke Dorka |
---|---|
Other Authors: | Békési Gábor György |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | közösségépítés közösségi média marketing kommunikáció márkaépítés online marketing vállalati marketing stratégiák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55694 |
Similar Items
Márka bevezetése a közösségi médián keresztül
: Laszák Mercédesz
: Laszák Mercédesz
Instagram - Instant reklám és közösségépítés
: Csáki Gábor
: Csáki Gábor
Hírnévépítés és kockázatkezelés a közösségi médián keresztül A PR lehetőségei a közösségi médiában
: Csabai Eszter
: Csabai Eszter
Online marketing a közösségi médián túl
: Szigeti Loretta Anna
: Szigeti Loretta Anna
A fogyasztói bevonás megnyilvánulási formái a közösségi médián keresztül
: Kazár Zalán Kristóf
: Kazár Zalán Kristóf
Közösségépítés a színház és a színművészet által
: Lerch Boglárka
: Lerch Boglárka
A Coca-Cola PR-ja a célközönséggel és a közösségi médián keresztül
: Polonkai Amanda
: Polonkai Amanda
A fogyasztói magatartás vizsgálata a tudatos és egészséges életmód függvényében a közösségi médián keresztül
: Farkas Vivien
: Farkas Vivien
Egy új profil megismertetése, bevezetése a social medián keresztül
: Cséri Bettina
: Cséri Bettina
A zene és zenész közönséglétrehozó szerepe a médián keresztül Hogyan alakul a zenész által a social média közösségi térélménnyé
: Kuremszki Dorottya
: Kuremszki Dorottya
A munkaerő-toborzás és a közösségi média oldalak kapcsolata A Hays Hungary Kft. közösségi médián keresztüli marketingtevékenységének vizsgálata
: Zsiga Vivien
: Zsiga Vivien
A freecard helyzetének bemutatása a hazai és holland reklámpiacon a Boomerang Medián keresztül
: Kósa Nóra
: Kósa Nóra
A stratégiai menedzsment és a public relations médián belüli megjelenése
: Hernádi Kata
: Hernádi Kata
Hogyan érjük el sikeresen a Z generációt digitális médián keresztül DDB-PRG kampányokban?
: Lázár Nikolett Rebeka
: Lázár Nikolett Rebeka
Online marketing szerepe új márka bevezetésénél
: Szőke Rebeka
: Szőke Rebeka
A Sztómaktív márka kommunikációs stratégiája a közösségi médiában
: Balatoni Kinga Kata
: Balatoni Kinga Kata
A Lush, a brit natúr kozmetikai márka magyarországi márkaismeretsége
: Szőke Gergő
: Szőke Gergő
Egy globális márka magyarországi stratégiájának bemutatása a Dove márka példáján keresztül
: Hegyes Réka
: Hegyes Réka
A közösségi média használata egy egyetemista célközönséggel rendelkező márka életében
: Gyöngyösi Diána
: Gyöngyösi Diána
Parfümvásárlási szokások a Superz márka példáján keresztül
: Zimányi Dániel
: Zimányi Dániel
A közösségi média felületek szerepe, hasznossága és hatékonysága a Lancôme márka marketingkommunikációs stratégiájában
: Brátán Dalma
: Brátán Dalma
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka
: Braun Réka
A hagyományos és közösségi média hatása a magyar divatmárkákra – a Sugarbird márka elterjedése és népszerűsége a médiában és a közösségi platformokon
: Kalmár Klaudia
: Kalmár Klaudia
Egy ismert márka kommunikációja új vizeken A KOMÉTA 99 Zrt. megjelenése a közösségi médiában
: Nagy Nelli
: Nagy Nelli
A Rama margarin márka újrapozícionálása a márka marketing kommunikációjának átalakításával
: Nagy Éva
: Nagy Éva
Új márka megjelenése a távközlési szektorban - A Flip szolgáltatás és márka elemzése
: Dudok Dorina
: Dudok Dorina
A felelős márka kétarcúsága
: Nagy Bianka
: Nagy Bianka
Arculat, márka és imázs átfogó értelmezése egy magyar tervezői márka példája alapján
: Vincze Dóra
: Vincze Dóra
A Renault magyarországi újrapozícionálásának bemutatása a márka marketing mixén keresztül
: Leimeter Ditta
: Leimeter Ditta
A Spar üzleti stratégiájának elemzése a saját márkás termékeken keresztül
: Babartzy Aliz
: Babartzy Aliz
Az Áderor márka tervezése
: Heltai Tamás
: Heltai Tamás
Michael Jordan mint márka
: Somogyvári Ádám
: Somogyvári Ádám
Supercharge - Márka vagy ígéret?
: Rabóczki Gábor
: Rabóczki Gábor
Egy tradicionális márka megújulása
: Mata Zoltán
: Mata Zoltán
Vonzó munkáltatói márka kialakítása
: Ábrahám Dóra
: Ábrahám Dóra
Saját márkás termékek, mint az élelmiszerkereskedelem egyre fontosabb hatalmi- és versenyeszközei - A Lidl és a Spar saját márkás szortimentjének bemutatásán keresztül
: Bajzáth Nóra Mónika
: Bajzáth Nóra Mónika
A márka és a munkáltatói márka kapcsolata, az employer branding alkalmazása a Magyar Telekomnál
: Jantyik Orsolya Lidia
: Jantyik Orsolya Lidia
A 7 tényezős marketing-mix bemutatása a Chevrolet márka példáján keresztül
: Iváncsevits Gábor
: Iváncsevits Gábor
A munkáltatói márka bemutatása a GRAPHISOFT SE multinacionális cég gyakorlatán keresztül
: Réffi Veronika
: Réffi Veronika
Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében
: Császár Zoltán
: Császár Zoltán
Similar Items
-
Márka bevezetése a közösségi médián keresztül
: Laszák Mercédesz -
Instagram - Instant reklám és közösségépítés
: Csáki Gábor -
Hírnévépítés és kockázatkezelés a közösségi médián keresztül A PR lehetőségei a közösségi médiában
: Csabai Eszter -
Online marketing a közösségi médián túl
: Szigeti Loretta Anna -
A fogyasztói bevonás megnyilvánulási formái a közösségi médián keresztül
: Kazár Zalán Kristóf