A front office szerepe és jelentősége a szállodai vendégélményben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hamza Nikolett
További közreműködők: Jakab Gábor
Kulcsszavak:Accor Hotels
Front Office
recepció
vendégélmény
vendégpanasz
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55711
Leíró adatok
Kivonat:A Front Office szerepét és jelentőségét szeretném bemutatni a projektmunkámban a szállodai vendégélményen keresztül, amire azért esett a választásom, mert a szakmai gyakorlatomat a Mercure Ibis Budapest Castle Hill szállodában teljesítettem recepciósként.A szállodaipar, valamint a vendéglátás sikerét nagyban befolyásolja az emberi kontaktus, hogy a személyzet hogyan viszonyul a vendégekhez. A recepciósok hozzáállása, segítőkészsége és hangulata jelentős szerepet játszik a vendégélményben. Egy recepciósnak a vendégpanaszokat gyorsan és hatékonyan kell tudnia kezelni, informálnia kell a vendégeket a szolgáltatásokról és a helyi látnivalókról, a vendégek minden kérését teljesítenie kell, valamint kapcsolatot kell tartania a szálloda többi részlegével is. Így a projektmunkámban be kívánom mutatni, hogy egy recepciós mivel tud leginkább hozzájárulni a vendégélmény maximalizálásához, hogyan kell kezelni a vendégpanaszokat, konfliktusokat.