Gerilla-marketing, Vírusmarketing a 21.században

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Lehel
További közreműködők: Sólyomfi Dr. Andrea Hanna
Kulcsszavak:21. század
business
gerillamarketing
marketing
vírusmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55724

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg55724
005 20240715101637.0
008 240715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Varga Lehel 
245 1 0 |a Gerilla-marketing, Vírusmarketing a 21.században  |c Varga Lehel  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatom fő célja az hogy megfejtsem azt a kérdést hogy alkalmazható-e manapság a gerillamarketing/vírusmarketing, ha igen akkor hogyan, ha nem akkor miért nem. Fő célom az is hogy szemléltessem ennek a marketingstratégiának a hasznosságát vagy hátrányát, illetve azt hogy miként alkalmazható ez a fajta stratégia úgy hogy az még ne legyen káros a vállalat számára illetve a fogyasztó számára. Célom vizsgálni azt is, hogy miként van hatása manapság ez a társadalmunkra és hogy esetleg meg-e lehet ma is játszani a „Klapka György féle hagyományos mosóporos” ingyen marketing kampányt. 
695 |a 21. század 
695 |a business 
695 |a gerillamarketing 
695 |a marketing 
695 |a vírusmarketing 
700 1 |a Sólyomfi Dr. Andrea Hanna  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55724/1/Gerilla-marketing%2C%20V%C3%ADrusmarketing%20a%2021.%20sz%C3%A1zadban.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55724/2/Varga%20Lehel_KM%20FOSZK%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap.pdf  |z Dokumentum-elérés