Szépségipar fogyasztóinak megtartása az inflációs helyzetben, marketingkommunikációs eszközök által
Saved in:
Main Author: | Verebi Zsuzsanna |
---|---|
Other Authors: | Békési Gábor György |
Kulcsszavak: | fogyasztók infláció marketingkommunikáció szépségipar szolárium |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55725 |
Similar Items
Fenntarthatóság és a szépségipar
: Gémesi Evelin
: Gémesi Evelin
KFC fogyasztóinak vizsgálata
: Szász Mirtill Katrin
: Szász Mirtill Katrin
Huawei Fogyasztóinak a Vizsgálata
: Pokorny Marcell
: Pokorny Marcell
A szépségipar online jelenléte, közösségi médiával való kapcsolata
: Mészáros Csenge Fanni
: Mészáros Csenge Fanni
Fenntartható szépségipar, avagy a kozmetikai vállalatok társadalmi felelősségvállalása
: Horváth Aliza
: Horváth Aliza
A New York Café fogyasztóinak márkahűsége
: Pasztosics Dóra
: Pasztosics Dóra
Dél-koreai filmek és sorozatok fogyasztóinak vizsgálata Magyarországon
: Porcza Erika Brigitta
: Porcza Erika Brigitta
Gazdasági stabilitás és infláció
: Tusa Katalin
: Tusa Katalin
Az élelmiszeripari infláció fogyasztói megítélése
: Fekete Szabolcs
: Fekete Szabolcs
A vállalati haszonkulcs és az infláció új elem az infláció magyarázatában
: Ábel István, et al.
Published: (2023)
: Ábel István, et al.
Published: (2023)
A Magyar identitás megtartása az Egyesült Államokban
: Szalóczy Ádám
: Szalóczy Ádám
Tehetségek megtartása és motiválása egy nagyvállalatnál
: Mayer Lilla
: Mayer Lilla
A hibrid munkavégzés relevanciája a pandémia utáni helyzetben
: Gellér Dóra
: Gellér Dóra
Infláció napjainkban és az optimális válságkezelés
: Csöndör Bence
: Csöndör Bence
Az infláció hatásai a magyar gazdaságra
: Burai Dániel
: Burai Dániel
Infláció a rendszerváltás után Magyarországon
: Cseh Ágnes
: Cseh Ágnes
Pénzügyi döntések magas inflációs környezetben
: Tóth Krisztián
: Tóth Krisztián
Járvány hatására felvett szokások járványt követő megtartása
: Vaskor Anna Orsolya
: Vaskor Anna Orsolya
A Magyar Telekom Nyrt szerepe a 2020-as gazdasági helyzetben
: Lidy Martin
: Lidy Martin
Az infláció kiváltó okai és a kezelésére alkalmazott gazdaságpolitikai eszközök Magyarországon a Covid utáni időszakban
: Valach-Bohus Tímea
: Valach-Bohus Tímea
Az infláció. A magas inflációs környezet kialakulása a 2020-23-as években. A piaci szereplők üzleti magatartásának, fogyasztói ár-alakításának vizsgálata inflációs környezetben, különösen az élelmiszeripari szegmensben.
: Braun Bálint
: Braun Bálint
Az infláció és a "rezsicsökkentés" lakossági megítélése
: Oláh Olivér István
: Oláh Olivér István
Az állam szerepvállalása a turizmusban a jelenlegi gazdasági helyzetben. Elemzés, javaslatok.
: Farkas Dóra
: Farkas Dóra
Az Y generációs munkavállalók motiválása és megtartása a munkahelyeken
: Dénes Ingrid Karolina
: Dénes Ingrid Karolina
A toborzás és kiválasztás eszközeinek változása a megváltozott munkaerőpiaci helyzetben
: Bányász Andrea
: Bányász Andrea
Márkaépítési stratégiák és a márkaérték megtartása a divatmarketingben
: Jánó Beáta Eliz
: Jánó Beáta Eliz
PROCYCLING® Hungary fogyasztóinak vizsgálata és javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára
: Kanti Krisztina
: Kanti Krisztina
Az influencerek, mint marketingkommunikációs eszközök
: Virág Dóra
: Virág Dóra
A marketingkommunikációs eszközök megjelenése
: Kátai Kinga
: Kátai Kinga
A Móricz Zsigmond Színház marketing stratégiájának vizsgálata, különös tekintettel a pandémiás helyzetben bevezetett innovatív megoldásokra a közösségi marketingkommunikáció területén
: Darai Panni
: Darai Panni
Az infláció várható alakulása Magyarország EU-csatlakozását követően
: Garai Mónika
: Garai Mónika
Az MnT Kft. fogyasztóinak vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs fejlesztésekre
: Budai Szabina
: Budai Szabina
ÚJ IRÁNYZATOK MEGJELENÉSE ÉS HATÁSA A SZÉPSÉGIPAR PIACÁN, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A NÖVÉNYI ALAPÚ KOZMETIKAI TERMÉKEKRE
: Farkas Bernadett
: Farkas Bernadett
A hazai infláció a Maastrichti kritériumok tükrében
: Tóth Barbara
: Tóth Barbara
Egy FMCG vállalat helyzete magas inflációs környezetben
: Nagy Zsolt Patrik
: Nagy Zsolt Patrik
A toborzás kiválasztás folyamata és a munkaerő megtartása, ösztönzése
: Sellyei Éva Noémi
: Sellyei Éva Noémi
Alba Lux Kft. termelése informatikai eszközök által
: Csósza Csaba
: Csósza Csaba
Rám nem hatnak a reklámok!(?) - Avagy a szépségipar kommunikációja, annak befolyása és a koronavírus okozta változások
: Szabó Brigitta
: Szabó Brigitta
Marketingkommunikációs eszközök a középiskolai beiskolázásban
: Böhm Dániel
: Böhm Dániel
Marketingkommunikációs eszközök a memetika világában
: Karancsi Viktória
: Karancsi Viktória
Similar Items
-
Fenntarthatóság és a szépségipar
: Gémesi Evelin -
KFC fogyasztóinak vizsgálata
: Szász Mirtill Katrin -
Huawei Fogyasztóinak a Vizsgálata
: Pokorny Marcell -
A szépségipar online jelenléte, közösségi médiával való kapcsolata
: Mészáros Csenge Fanni -
Fenntartható szépségipar, avagy a kozmetikai vállalatok társadalmi felelősségvállalása
: Horváth Aliza